Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

b34aa5077ef166d30fbd4f655497f7b9.JPG

 

Ikke så utrolig mye å skryte av, men det hjelper :)

 

Filmer på vei i posten er: Open season, Big Nothing (har fått dilla på Mr Pegg), Hot Fuzz når den kommer om 1uke og Bridge to Terabithia når den kommer om 2uker!

 

DoctorMacabre: Jeg så du hadde Shaun of the Dead i hylla :D feit film

EDIT: du hadde Spaced også ja! Er festlige outtakes på 3disc edition.

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Kvalitet framfor kvantitet.

8776273[/snapback]

Enig enig. Jeg har lyst å kvitte meg med flere av filmene mine i labre utgaver, sammen med de filmene jeg kjøpte og ikke likte, og bruke pengene på kvalitetsutgaver av knallfilmer.

8776428[/snapback]

 

Haha, hadde tenkt å skrive akkurat det i gi-bort-dvd-tråden. Har ikke lyst på en gigantisk samling, men heller en moderat og god samling med kun knallfilmer. Dessverre har det sneket seg inn et par desperate jeg-må-ha-en-film-å-se-ikveld-kjøp og den-var-så-billig-at-jeg-bare-måtte-ha-den-kjøp. Jeg skammer meg. :(

Lenke til kommentar

Jeg har innsett to ting om film; skal man se en "klassiker"/Top 250-film, så laster man den ned og kjøper i ettertid. Jeg har kjøpt flere sånne filmer som har vist seg å være helt uinteressante, kjedelige og utdaterte.

 

Det andre er at komedier er gull verdt. Jeg har en samling av Serpico og 2001 og Oldboy og Memento, men så få komedier, som er praktiske filmer til date. Anchorman, 40 Year Old Virgin, Wedding Crashers, Sideways og Borat er knallgode filmer hvis man er på date med en som ikke ber til Fellini, evt en gruppe mennesker som ikke blir enig. Alle kan sette pris på Borat.

Lenke til kommentar

True, true.

 

Nå er vel Sideways mer enn drama/vin-film, men ellers er de alle gode komedier. Problemet med Sideways er at når du setter den på aner man fred og ingen fare - en halvtime senere har du åpnet den éne vinflasken man har i huset og sitter å drikker / lukter på vinen akkurat som Paul Giamatti gjør. Har brent meg på det to ganger. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...