Manx Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg vet, forhåpentligvis så slipper de å være bur-dvder så veldig mye lenger og kan gå over til å være frittgående-dvder Eller hvis det var mengden du mente :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Her er hva jeg har for øyeblikket. Tror det er på tide å oppdatere dvdprofiler snart... Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Nice samling! Har en lang vei fra der jeg ligger nå til dere.. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg ser jo nå at jeg bare blir smågutten i det selskapet her, men jeg jobber med saken. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 jeg har slutta helt å kjøpe filmer, delvis pga. at jeg har kjøpt en CIRAS til 5000kr, men også fordi jeg er helt fuckings tom for hylle plass og venter på at jeg for opp en ny hylle Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Ikke så mye å skryte av for øyeblikket, men det kommer seg nok etter hvert. Endret 11. april 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ikke så mye å skryte av for øyeblikket, men det kommer seg nok etterhvert. Fin fin start dette ! The Sopranos er jo strålende! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hylla preges stort av at jeg er student. Får vel skaffe meg en hylle til og begynte å kjøpe igjen. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Ikke så utrolig mye å skryte av, men det hjelper Filmer på vei i posten er: Open season, Big Nothing (har fått dilla på Mr Pegg), Hot Fuzz når den kommer om 1uke og Bridge to Terabithia når den kommer om 2uker! DoctorMacabre: Jeg så du hadde Shaun of the Dead i hylla feit film EDIT: du hadde Spaced også ja! Er festlige outtakes på 3disc edition. Endret 3. juni 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hylla preges stort av at jeg er student. Får vel skaffe meg en hylle til og begynte å kjøpe igjen. 8668388[/snapback] Tja. Selvom det er få, er det mange gode titler. Basil, Sybil og Manuel har jo fått en plass. Kvalitet framfor kvantitet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kvalitet framfor kvantitet. 8776273[/snapback] Enig enig. Jeg har lyst å kvitte meg med flere av filmene mine i labre utgaver, sammen med de filmene jeg kjøpte og ikke likte, og bruke pengene på kvalitetsutgaver av knallfilmer. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kvalitet framfor kvantitet. 8776273[/snapback] Enig enig. Jeg har lyst å kvitte meg med flere av filmene mine i labre utgaver, sammen med de filmene jeg kjøpte og ikke likte, og bruke pengene på kvalitetsutgaver av knallfilmer. 8776428[/snapback] Haha, hadde tenkt å skrive akkurat det i gi-bort-dvd-tråden. Har ikke lyst på en gigantisk samling, men heller en moderat og god samling med kun knallfilmer. Dessverre har det sneket seg inn et par desperate jeg-må-ha-en-film-å-se-ikveld-kjøp og den-var-så-billig-at-jeg-bare-måtte-ha-den-kjøp. Jeg skammer meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har innsett to ting om film; skal man se en "klassiker"/Top 250-film, så laster man den ned og kjøper i ettertid. Jeg har kjøpt flere sånne filmer som har vist seg å være helt uinteressante, kjedelige og utdaterte. Det andre er at komedier er gull verdt. Jeg har en samling av Serpico og 2001 og Oldboy og Memento, men så få komedier, som er praktiske filmer til date. Anchorman, 40 Year Old Virgin, Wedding Crashers, Sideways og Borat er knallgode filmer hvis man er på date med en som ikke ber til Fellini, evt en gruppe mennesker som ikke blir enig. Alle kan sette pris på Borat. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 True, true. Nå er vel Sideways mer enn drama/vin-film, men ellers er de alle gode komedier. Problemet med Sideways er at når du setter den på aner man fred og ingen fare - en halvtime senere har du åpnet den éne vinflasken man har i huset og sitter å drikker / lukter på vinen akkurat som Paul Giamatti gjør. Har brent meg på det to ganger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Haha, herlig. Den er ikke den første jeg finner frem hvis jeg trenger en komedie for kompisene, men da jeg så den med wh1te lo vi gjennom hele. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Tviler ikke. Jeg så den med dama andre gangen og da ble det stearinlys og en en Rioja (Coto de Imaz) fra 2001. Skremmende når man går på wiki for å lese om vin etter en film. Påvirkelig? Hvor? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hva er det i den store Boksen med et 5tall på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå