Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Er jo ingenting i forhold til mange andre her inne, men mange av filmene har historie bak seg. Som for eksempel Bruce Lee-filmen jeg vant i en filmkonk på TV eller de filmene som har stått i selveste Manx sin hylle.

8138076[/snapback]

Det er et tegn på status her på forumet å ha filmer en gang eid av Manx i hylla. Personlig mottok jeg Mystic River ^^

8138702[/snapback]

 

Jeg har enda ikke tilgitt noen av dere for at du endte opp med den. :ph34r:

8138713[/snapback]

I made him an offer he couldn't refuse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samlingen min ser ikke så veldig bra ut nå, ettersom den befinner seg i to byer. På det andre bilder ser du samlingen min som har stått mer eller mindre urørt siden 05/06, mens det første bildet er rommet mitt her i militæret og filmene jeg har kjøpt her oppe.

8138019[/snapback]

Liker stemningen i rommet. Så mange plakater der at vi ikke ser veggen en gang. Ikke vet jeg hvordan resten av rommet ser ut, men målet mitt er også å fylle veggen med filmer og plakater. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Samlingen min ser ikke så veldig bra ut nå, ettersom den befinner seg i to byer. På det andre bilder ser du samlingen min som har stått mer eller mindre urørt siden 05/06, mens det første bildet er rommet mitt her i militæret og filmene jeg har kjøpt her oppe.

8138019[/snapback]

Liker stemningen i rommet. Så mange plakater der at vi ikke ser veggen en gang. Ikke vet jeg hvordan resten av rommet ser ut, men målet mitt er også å fylle veggen med filmer og plakater. :D

8139276[/snapback]

 

Her er 40% av rommet. Gammelt bildet, men rommet har tross alt stått urørt i 18 måneder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Når jeg flytter og får mindre rom skal jeg så tapetsere en vegg med plakater.

Takk for tipset.

8139397[/snapback]

 

Jeg jobbet på videosjappe før så derfor har jeg så mange plakater at jeg tapetserte veggene og taket på rommet mitt (18 m2). Under sofaen min ligger det flere bunker med plakater jeg aldri hang opp.

Lenke til kommentar
Når jeg flytter og får mindre rom skal jeg så tapetsere en vegg med plakater.

Takk for tipset.

8139397[/snapback]

 

Jeg jobbet på videosjappe før så derfor har jeg så mange plakater at jeg tapetserte veggene og taket på rommet mitt (18 m2). Under sofaen min ligger det flere bunker med plakater jeg aldri hang opp.

8139422[/snapback]

 

Som du mer en gjerne gir bort? :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tja, hvorfor ikke. Tror jeg har lovet plakater bort til diverse brukere før, men har liksom aldri orket å gjøre noe mer enn å love :p

Lenke til kommentar
Da var det fullt under sengen, så jeg må kutte ut DVD-shopping. Hyllene er fylt med bøker, under TVen står Playstation med Guitar Hero, jeg har rett og slett ikke plass til flere.

 

p1010001qc6.th.jpg

8139360[/snapback]

Setter du filmene oppå hverandre? Fysj og fy! :ohmy:

 

1 ting til: Det forundrer meg litt at du har plassert Goalplakat med alle de filmplakatene du hadde der. Har ikke sett den, men tviler egentlig på at den holder samme standard som resten av filmene der.

 

Tja, hvorfor ikke. Tror jeg har lovet plakater bort til diverse brukere før, men har liksom aldri orket å gjøre noe mer enn å love :p

8139512[/snapback]

Jeg er bergenser og er derfor # 1 på listen. Kan tom hente dem. :p

Lenke til kommentar
Da var det fullt under sengen, så jeg må kutte ut DVD-shopping. Hyllene er fylt med bøker, under TVen står Playstation med Guitar Hero, jeg har rett og slett ikke plass til flere.

 

p1010001qc6.th.jpg

8139360[/snapback]

Setter du filmene oppå hverandre? Fysj og fy! :ohmy:

 

1 ting til: Det forundrer meg litt at du har plassert Goalplakat med alle de filmplakatene du hadde der. Har ikke sett den, men tviler egentlig på at den holder samme standard som resten av filmene der.

8141021[/snapback]

De er ikke oppå hverandre, de står på kanten alle sammen. Må finne meg en skikkelig hylle, kan ikke ha en så fin samling på gulvet.

 

Jeg valgte ut filmene jeg likte og plakatene jeg synes så bra ut. Goal var helt grei, men den passet inn.

Lenke til kommentar

Min dvd-samling + et bilde av deler av rommet ! : ) "It's nice! High five!"

 

Vet jeg har uploada før, men det var et sugent mobilbilde og nå har jeg forandra en del på rommet også !

 

Hylle 1:

p3140015es7.th.jpg

Hylle 2:

p3140016vk8.th.jpg

Hylle 3:

p3140017hi4.th.jpg

Hylle 4:

p3140018fx9.th.jpg

Rommet:

p3140019sy8.th.jpg

 

Edit: FACK IT! JOBBER MED DET! FIKSET!

Endret av Bilet
Lenke til kommentar
Er jo ingenting i forhold til mange andre her inne, men mange av filmene har historie bak seg. Som for eksempel Bruce Lee-filmen jeg vant i en filmkonk på TV eller de filmene som har stått i selveste Manx sin hylle.

8138076[/snapback]

Det er et tegn på status her på forumet å ha filmer en gang eid av Manx i hylla. Personlig mottok jeg Mystic River ^^

8138702[/snapback]

 

:D Er jo flere som kan få den muligheten hvis de har lyst :ph34r:

 

Fin samling der der!

Har litt lyst til å se oppdaterte bilder av Manx`s samling:P

8160442[/snapback]

 

Egentlig ikke så mye og oppdatere om siden det stort sett ser fryktelig likt ut som på de siste bildene jeg la ut...

 

Her ender de fleste opp til jeg får litt bedre plass :)

 

post-29624-1174047390_thumb.jpg

 

Det er vel 15-17 i høyden og 3 i dybden, samme historien bak boksene på toppen, gidder ikke å rydde i bånn av skapet, men det er et vel ca. en 150-200 filmer til...

 

Jeg vil se Manx's HD DVD samling. :)

8160695[/snapback]

 

Det ønsket er fryktelig mye enklere å oppfylle...

 

post-29624-1174047287_thumb.jpg

 

Også disse to som er litt stilige å ha på veggen :)

 

Signert Kevin Smith poster:

 

post-29624-1174047489_thumb.jpg

 

Scarface bilde :love:

 

post-29624-1174047520_thumb.jpg

Ekte kuler, ekte sigar, fake pistol og dessverre fake $$$...

 

Nei jeg har ikke gått noen fotokurs, hvis det var noen som lurte på det ;)

 

Edit: Når jeg tenker meg om så hadde jeg faktisk foto som valgfag på skolen, men hvordan skal jeg huske det, begynner jo å bli fryktelig lenge siden :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...