Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Samlingen min ser ikke så veldig bra ut nå, ettersom den befinner seg i to byer. På det andre bilder ser du samlingen min som har stått mer eller mindre urørt siden 05/06, mens det første bildet er rommet mitt her i militæret og filmene jeg har kjøpt her oppe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er jo ingenting i forhold til mange andre her inne, men mange av filmene har historie bak seg. Som for eksempel Bruce Lee-filmen jeg vant i en filmkonk på TV eller de filmene som har stått i selveste Manx sin hylle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er jo ingenting i forhold til mange andre her inne, men mange av filmene har historie bak seg. Som for eksempel Bruce Lee-filmen jeg vant i en filmkonk på TV eller de filmene som har stått i selveste Manx sin hylle.

8138076[/snapback]

 

Kjøpte du brukt av Manx? Når, hvor?

8138086[/snapback]

 

Online, baby :) Et par uker siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dæven, wh1te :D Om jeg bare hadde hatt nok penger så hadde min også sett sånn ut, det er jeg sikker på! ;) *sikle*

8138120[/snapback]

 

To jobber :) En ekstrajobb i helgene som bare går til dvder. :thumbup:

8138141[/snapback]

 

Hvem, jeg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ah, for jeg har faktisk nesten det du nevnte. Har tre jobber, hvorav en av finansierer filmer.

8138233[/snapback]

Jobba du i ei videosjappe en gang i tida? Mener å ha sett deg. :hmm:

8138305[/snapback]

 

Det gjorde jeg. Og nå får jeg en del filmer fra Kulturo.

Lenke til kommentar
Hehe. Du får starte opp en sparekonto da. Så skal jeg bistå med 10 kroner i måneden.  :p

8138202[/snapback]

Jeg fant ut at det var greit å prioritere mat og husleie en liten stund, så får jeg kose meg med nye filmer når jeg går ut i fast jobb ^^

Lenke til kommentar
Samlingen min ser ikke så veldig bra ut nå, ettersom den befinner seg i to byer. På det andre bilder ser du samlingen min som har stått mer eller mindre urørt siden 05/06, mens det første bildet er rommet mitt her i militæret og filmene jeg har kjøpt her oppe.

8138019[/snapback]

haha, må for all del ikke se mye film bare ;)

 

genial samling :D

Lenke til kommentar
Er jo ingenting i forhold til mange andre her inne, men mange av filmene har historie bak seg. Som for eksempel Bruce Lee-filmen jeg vant i en filmkonk på TV eller de filmene som har stått i selveste Manx sin hylle.

8138076[/snapback]

Det er et tegn på status her på forumet å ha filmer en gang eid av Manx i hylla. Personlig mottok jeg Mystic River ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er jo ingenting i forhold til mange andre her inne, men mange av filmene har historie bak seg. Som for eksempel Bruce Lee-filmen jeg vant i en filmkonk på TV eller de filmene som har stått i selveste Manx sin hylle.

8138076[/snapback]

Det er et tegn på status her på forumet å ha filmer en gang eid av Manx i hylla. Personlig mottok jeg Mystic River ^^

8138702[/snapback]

 

Jeg har enda ikke tilgitt noen av dere for at du endte opp med den. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...