Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)

Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Her er min samling.

Dessverre litt rotete da jeg ikke har fått hengt opp den siste hyllen ennå. (Dvs. vi skal flytte, så vet ikke om jeg gidder.)

Øverst til venstre er det noen spill, ellers er resten av hyllene dvd'er.

De som står i hyllene er selvsagt sortert alfabetisk. De som ligger rundt omkring venter bare på plass. Ellers må jeg si at jeg er stolt av de fleste filmene, men det finnes vel noen sorte får i alle samlinger? :blush:

Bildet er knipset med en k800i, men burde være ok.

6725024[/snapback]

Hvorfor har du 2 av Kill Bill 2?

Så det helt tilfeldig og ble nysgjerrig. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Først ut, et bilde av samleboksene. Alien Quadrilogy Head troner selvsagt øverst:

Film1.jpg

Deretter, et bilde av mer eller mindre "vanlige"utgivelser. Til høyre ser man en figur av The Bride/Black Mamba, nede til venstre en Bride of Chucky dukke, og oppe til venstre en T-800 sammen med Predator Head. Øverst på hyllene ser man Monster Legacy boksen.

Film2.jpg

Lenke til kommentar

Takk for hyggelige tilbakemeldinger, det varmer. Bildene er tatt med mobil, derav utydelige bilder.

xkharonx: Når det gjelder Cannibal Ferox, så er det UltraBit versjon jeg har(se DVDCompare). Denne kommer i tinnboks og er limited til 3333 eksemplarer. Kjøpte den på en liten nettbutikk som spesialiserer seg på horror-filmer, men hukommelsen står dessverre helt stille for øyeblikket. Kan sende deg en PM når jeg kommer på navnet/adressen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...