Deathie Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Lurte på om jeg skulle sette den i midten Bilet, bare for å se hva folk sa. Synes heller ikke filmen er så dårlig, men allikevel et hav mellom den og BoB, så skal heller ta å skifte plass for din skyld. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nåh Jeg synes Hulk er ganske horribel. Langdryg. Off. Men det er på en måte veldig off-topic. Så den får vi ta en annen plass. Uansett, flott samling! Har ikke lenger hylleplass til min...lurer på hva jeg skal finne på! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har verdens minste dvd samling. Men jeg vil si at Gudfaren (alle tre) og scarface skulle vært der. Men de er lånt bort. Gudfaren tviler jeg på at jeg noen gang får tilbake Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Min lille samling. Økningen av antall DVDfilmer har gått proporsjonalt ned sammenlignet økningen av antall kebab'er i måneden =( Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Her er min samling.Dessverre litt rotete da jeg ikke har fått hengt opp den siste hyllen ennå. (Dvs. vi skal flytte, så vet ikke om jeg gidder.) Øverst til venstre er det noen spill, ellers er resten av hyllene dvd'er. De som står i hyllene er selvsagt sortert alfabetisk. De som ligger rundt omkring venter bare på plass. Ellers må jeg si at jeg er stolt av de fleste filmene, men det finnes vel noen sorte får i alle samlinger? Bildet er knipset med en k800i, men burde være ok. 6725024[/snapback] Hvorfor har du 2 av Kill Bill 2? Så det helt tilfeldig og ble nysgjerrig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Min samling er mindre enn din, Demille! Mange av dere måtte leid en åker og et minifly for å kunne ta bilde av alle DVD'ene deres samtidig på denne måten. Haha. Stort bilde Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Råttent mobilbilde av samlingen Lenke til kommentar
torslo Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 mange med store samlinger.... vil se flere bilder Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Min samling. De som ligger i en hævv på gølvet er til salgs, så om du er ute etter noe, så send PM, så ser vi om det er noe du har lyst på! Lenke til kommentar
Anira Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Ikke så voldsom stor, det er vel rundt 135 filmer der. Edit: Og ja, de er alfabetisert Endret 3. mars 2007 av Anira Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har ikke plass til mer. Må slutte å kjøpe på ei stund. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Nei nå tenker du helt feil. Det neste du kjøper er flere hyller og vips så har du mer plass som du kan fylle opp Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Bygde hylla selv på sløyden Og her er musikk DVDene mine Og her er VHSene mine Endret 4. mars 2007 av Exclusive Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Først ut, et bilde av samleboksene. Alien Quadrilogy Head troner selvsagt øverst: Deretter, et bilde av mer eller mindre "vanlige"utgivelser. Til høyre ser man en figur av The Bride/Black Mamba, nede til venstre en Bride of Chucky dukke, og oppe til venstre en T-800 sammen med Predator Head. Øverst på hyllene ser man Monster Legacy boksen. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Noen som vet om hyller ala bildet over som er ca.1 m høye i svart? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Først ut, et bilde av samleboksene. Alien Quadrilogy Head troner selvsagt øverst: Ryddig og pent, meget bra. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Fin samling StaBBer. Trodde jeg leste Cannibal Fretex med en gang. Det er noe jeg virkelig skulle likt å sett. Hvor fikk du tak i den versjonen? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Takk for hyggelige tilbakemeldinger, det varmer. Bildene er tatt med mobil, derav utydelige bilder. xkharonx: Når det gjelder Cannibal Ferox, så er det UltraBit versjon jeg har(se DVDCompare). Denne kommer i tinnboks og er limited til 3333 eksemplarer. Kjøpte den på en liten nettbutikk som spesialiserer seg på horror-filmer, men hukommelsen står dessverre helt stille for øyeblikket. Kan sende deg en PM når jeg kommer på navnet/adressen. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Takk for svaret StaBBer. Selv om det ikke er tidenes beste film, så er det alltid gøy me flotte versjoner som det der. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 oppdatert bilde av samlinga, har nesten sluttet å kjøpe dvdr i vente på en hylle til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå