Zeph Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Stemmer, det går hardt ut over kontoen. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Opptadert lenger nede. Endret 27. november 2006 av Swome Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Kameraet mitt er midlertidig ute av drift, men jeg har et bilde av hele skrivepulten min hvor DVD-samlingen er godt synlig: Endret 21. august 2006 av miCro Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Her er noen av special editions og boksene mine. *bilde* (eneste kamera eg hadde tilgjengelig var mobilen) 6719096[/snapback] Clintern-boxen blitt degradert? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Her er noen av special editions og boksene mine. *bilde* (eneste kamera eg hadde tilgjengelig var mobilen) 6719096[/snapback] Clintern-boxen blitt degradert? 6719963[/snapback] Passet ikke så bra med fargene.. Skal få tatt et skikkelig bilde når eg får en hylle til. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) der var hyllene fulle http://home.chello.no/~gunfreak/film%20sammling.jpg 213 spillefilmer 27 serier: StarGate SG1 Sesong 1-8 (sesong 9 på vei) 4 hele startrek serier (TNG, DS9, Voy, Enterprise) Simpsons sesong 1-7 hele futurama Shield sesong 1-4 24 sesong 1-4 hele buffy Hele dilbert A-team sesong 1-4 Hele Red dwarf family guy sesong 1-4 amreican dad sesong 1 hele 3rd rock from the sun Naopleon hele Blackadder hele firefly Den amerikanske borgerkrigen Vietnam krigen Sharpe filmer 1-14 hele Hornblower Married with children sesong 1-5 Band of Brothers StarGate atlantis sesong 1 Scrubs sesong 1-3 Endret 22. august 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Peter Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Her er min samling. Dessverre litt rotete da jeg ikke har fått hengt opp den siste hyllen ennå. (Dvs. vi skal flytte, så vet ikke om jeg gidder.) Øverst til venstre er det noen spill, ellers er resten av hyllene dvd'er. De som står i hyllene er selvsagt sortert alfabetisk. De som ligger rundt omkring venter bare på plass. Ellers må jeg si at jeg er stolt av de fleste filmene, men det finnes vel noen sorte får i alle samlinger? Bildet er knipset med en k800i, men burde være ok. Endret 22. august 2006 av Nazgul Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 DVD-samlinga mi Har ingen bilder av DVD-samlinga, men komplett liste over filmene der. Btw, Gunfreak... Det bildet ditt hadde kanskje vær greit å linke til istedet? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 det er en bilde tråd, da må man regne med store bilder, men siden du spør så pent skal jeg fikse det. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 det er en bilde tråd, da må man regne med store bilder, men siden du spør så pent skal jeg fikse det. 6725062[/snapback] Den ble bare litt stor. Jeg måtte scrolle meg frem til knappene for å svare på høyre side... Bra samling du har der. Jeg kan styre meg for Stargate og Star Trek og de der, men hver sin smak heldigvis. Mangler litt Red Dwarf ser jeg. Er "The shield" bra? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 ja the shield er veldig bra, eneste politit serien jeg liker, og det mangler ingen red dwarf, resten ligger oppå stargate sesong 8, da jeg har godt tom for plass Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 DVD-samlinga mi Har ingen bilder av DVD-samlinga, men komplett liste over filmene der. Btw, Gunfreak... Det bildet ditt hadde kanskje vær greit å linke til istedet? 6725052[/snapback] Sånt tar vi i denne tråden Lenke til kommentar
M@ggii Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Bildene ble ikke så bra, men dere klarer vel å se litt av hva eg har Endret 24. november 2006 av M@ggii Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Satt inn litt xbox spill ser jeg for å få det til å ser ut som mer Pass på signaturen din, det er ikke lov å ha bildet i den. Det er dask på lanken fra moderator hvis de finner den Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Kan jo legge ut ett opdatert bilde av min samling jeg rakk å ta før mobilen ble bøffa. Orden er fraværende, er uansett umulig å ha orden når hylla er overfull, må på Ikea snarest. Men jeg tør påstå at det har skjedd en forandring det siste trekvart året. Her er et bilde fra februar -06: Endret 24. november 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Swome Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Begynner endelig å se nogenlunde ut på rommet nå. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Høytalerne, filmene, plakatene, hyllene... Hvor bor du egentlig? *gjør klar hagla og finnlandshetta* EDIT: Bergen it is, then. Endret 28. november 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Fikset ny hylle i dag, og hang opp en ny plakat. Endelig litt orden igjen i filmene. Crappy mobilkamera btw. Edit: Måtte rotere ene bildet. Endret 3. desember 2006 av Deathie Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Fin fint! Liker plakaten og den øverste hylla der de aller hederligste står og viser seg fram! Foreslår dog at Band of Brothers får flytte et hakk mer til venstre. Greit er Hulk pakken pen å se på, men fy så dårlig filmen er ! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg synes ikke filmen er så dårlig, jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå