Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

(dog NorThy sin hadde minimalt med system :wee: ).

 

Kan du forresten knipse et bilde av den plakaten og legge den ut i filmprat-tråden? Jeg har ikke sett den, men hele plakaten før, men så langt ser den jo fantastisk kul ut!

6635622[/snapback]

 

vet den ikke har system for fem flate øre, men det kommer når jeg får sattt opp nye hyller.

 

Og kan knipse et bilde av plakaten få fort kameraet er ladet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bilet, jeg også har min samling på hyller på veggen, helt oppunder taket. Da får man plass til mange filmer, og de tar ikke noe plass i rommet ellers (hv i huleste skal man ellers ha på veggen rett oppunder taket? :p ).

 

Flott samling, btw, både Bilet og NorThy sin (dog NorThy sin hadde minimalt med system :wee: ).

 

Kan du forresten knipse et bilde av den plakaten og legge den ut i filmprat-tråden? Jeg har ikke sett den, men hele plakaten før, men så langt ser den jo fantastisk kul ut!

6635622[/snapback]

 

Takker! :) Ja, altså å ha filmen opp under taket er veldig smart. Det tar på ingen måte opp noe plass som kunne bli brukt til noe annet. Det eneste er at det ikke er lett å finne noen film-plakakter og lignende, for rett under sitter jeg med ryggen til veggen og ser på film i sengen!

 

Har også en hylle som er helt lik i dimensjoner mellom to vinduer på den veggen som går til venstre. Den er rikignok bittelitt mindre, men den er fremdeles tom:) Så gleder meg til å fylle den opp engang :D

Lenke til kommentar
A Bronx Tale kan du kaste. Resten var elsk.

6636350[/snapback]

 

hæhæ :p Jeg liker den, selvom den ikke helt holder standarden til de andre.

 

@ Søppelsveitt: 12 filmer hvorav 2 er samme film og 7 uåpnet. :p

6636458[/snapback]

 

Jepp, har sett alle da. Tenkte jeg skulle begynne å samle litt. Skulle først leve på kanten å laste filmer fra ymse plasser, men når man skal se filmene er de borte/ pc'n er formatert osv :dontgetit: Så jeg har startet ett nytt og bedre liv. 2xScarface skyldes en gave....den er så god at begge kan få stå der inntil videre ;)

Lenke til kommentar
Jepp, har sett alle da. Tenkte jeg skulle begynne å samle litt. Skulle først leve på kanten å laste filmer fra ymse plasser, men når man skal se filmene er de borte/ pc'n er formatert osv :dontgetit: Så jeg har startet ett nytt og bedre liv. 2xScarface skyldes en gave....den er så god at begge kan få stå der inntil videre ;)

6636846[/snapback]

 

Du kan gi en til meg, jeg har ikke fått sett den enda. :wee:

Lenke til kommentar
Likte den øverste hyllen din Bilet - mye pent der. Selv ønsker jeg meg også en slags hylle jeg kan ha på veggen. Får se om jeg finner meg noe på IKEA eller noe.

6634999[/snapback]

 

Du bygger jo en sånn hylle på 15 minutter selv, bare å stikke på BM og kjøpe noen hyller :)

 

Skulle nesten ha lagt ut noen bilder selv, men det ser dønn likt ut som sist gang :!:

Lenke til kommentar
Den er rikignok bittelitt mindre, men den er fremdeles tom:) Så gleder meg til å fylle den opp engang :D

6636041[/snapback]

 

Bare vær glad du ikke er i samme situsajon som jeg flere ganger har vært i. Jeg har nå fylt opp alle hyller i lengden rundt rommet, og må begynne å bygge meg nedover. Snart skaller jeg i hyllene hver gang jeg våkner opp i senga. :wee:

Lenke til kommentar
Bare vær glad du ikke er i samme situsajon som jeg flere ganger har vært i. Jeg har nå fylt opp alle hyller i lengden rundt rommet, og må begynne å bygge meg nedover. Snart skaller jeg i hyllene hver gang jeg våkner opp i senga. :wee:

6637151[/snapback]

 

Nei, vertfall ingen som skal påstå at det skal være lett å samle på film! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Her er min for øyeblikket. Gikk akkurat tom for hylleplass :( / :)

 

EDIT: Jøss for et fryktelig bilde..

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf
Ikkje stort, men ein begynnelse. Hadde kanskje 15 DVDar og nokre VHS-filmar for 1-2 månader sidan, så eg er nøgd.

6718872[/snapback]

 

Så det der har du anskaffet deg over en periode på 30 til 60 dager? Ikke dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...