Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har endelig fått satt opp ei hylle til nå, slik at jeg slipper å ha flere titalls DVD'er liggende og slenge rundt omkring på rommet.

 

Noen bilder jeg knipset nå nettopp (dårlig kvalitet - because I hate Imageshack):

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

14zn.jpg

 

24to1.jpg

 

30ck.jpg

 

Ser ikke akkurat så veldig fint ut med de hyllene. Er egentlig relativt midlertidig. Må bare ha noe å stable filmene på mens jeg venter på å få et _LITT_ større rom (eller flytter ut).

 

Som dere sikkert ser, fortsetter bilde 3 der bilde to slapp, i hjørnet. Ikke tro at jeg har enda en rekke der, som jeg ikke har tatt bilde av. SÅ mange filmer har jeg ikke. :p

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bilet, jeg også har min samling på hyller på veggen, helt oppunder taket. Da får man plass til mange filmer, og de tar ikke noe plass i rommet ellers (hv i huleste skal man ellers ha på veggen rett oppunder taket? :p ).

 

Flott samling, btw, både Bilet og NorThy sin (dog NorThy sin hadde minimalt med system :wee: ).

 

Kan du forresten knipse et bilde av den plakaten og legge den ut i filmprat-tråden? Jeg har ikke sett den, men hele plakaten før, men så langt ser den jo fantastisk kul ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...