Fatty Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg vil også leke 5582055[/snapback] Syyykt! Hvor mye er den nydelige samlingen verdt? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det vil jeg ikke vite av en eller annen merklig grunn Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 En kan nok i det minste regne med at den i allefall er på over 100kr. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Har du et antall på hvor mange du har da? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Har du et antall på hvor mange du har da? 6392844[/snapback] Trykk på DVD profiler linken i singaturen min... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Har ikke bilde men har rundt 40 begynte og kjøpe dvder i fjor Endret 30. juni 2006 av x-nobbit Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hva er vitsen med å poste her hvis du ikke har bilde? DVD-samlinga mi nå... Pakket ned og venter på gjenforening med andre DVDer fra det kommende triumviratet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Har endelig fått satt opp ei hylle til nå, slik at jeg slipper å ha flere titalls DVD'er liggende og slenge rundt omkring på rommet. Noen bilder jeg knipset nå nettopp (dårlig kvalitet - because I hate Imageshack): Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ser ikke akkurat så veldig fint ut med de hyllene. Er egentlig relativt midlertidig. Må bare ha noe å stable filmene på mens jeg venter på å få et _LITT_ større rom (eller flytter ut). Som dere sikkert ser, fortsetter bilde 3 der bilde to slapp, i hjørnet. Ikke tro at jeg har enda en rekke der, som jeg ikke har tatt bilde av. SÅ mange filmer har jeg ikke. Endret 3. juli 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 ikke dårlig den samlinga der. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Endelig fått meg et par skikkelig hyller i tre. Hyllen er egentlig delt opp i tre enkeltstående moment, men bygget sammen. Tre bilder, en av hvert av momentene. Er enig at det er nærmest umulig å se hvilke filmer som er der og lover bedre bilder etterhvert Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Likte den øverste hyllen din Bilet - mye pent der. Selv ønsker jeg meg også en slags hylle jeg kan ha på veggen. Får se om jeg finner meg noe på IKEA eller noe. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Takker:) Ja, denne hyllen er bygget av en lokal produsent som holder til der jeg bor. Oppga bare målene og så måtte jeg betale i dyre dommer Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) min samling. har ikke kommet så langt enda, men den skal bli større Endret 8. august 2006 av NorThy Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Som jeg elsker den plakaten der. Er nødt å få skaffet den. Er det ikke veldig upraktisk å sette filmene oppå hverandre? Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Som jeg elsker den plakaten der. Er nødt å få skaffet den. 6635180[/snapback] Plakaten der ble kjøpt til å henge over samlinga Lenke til kommentar
EDB Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Som jeg elsker den plakaten der. Er nødt å få skaffet den. 6635180[/snapback] Plakaten der ble kjøpt til å henge over samlinga 6635219[/snapback] Hvor? Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hvor? 6635313[/snapback] Ble kjøpt på free recordshop i lillehammer Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 min samling. har ikke kommet så langt enda, men den skal bli større 6635167[/snapback] Hvor mange har du nå? Bare nysgjerrig på om jeg er nødt til å råhandle litt i løpet av uka. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hvor mange har du nå?Bare nysgjerrig på om jeg er nødt til å råhandle litt i løpet av uka. 6635398[/snapback] har rund 105 +/- har samlinga di økt no mer sia før sommern da? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Bilet, jeg også har min samling på hyller på veggen, helt oppunder taket. Da får man plass til mange filmer, og de tar ikke noe plass i rommet ellers (hv i huleste skal man ellers ha på veggen rett oppunder taket? ). Flott samling, btw, både Bilet og NorThy sin (dog NorThy sin hadde minimalt med system ). Kan du forresten knipse et bilde av den plakaten og legge den ut i filmprat-tråden? Jeg har ikke sett den, men hele plakaten før, men så langt ser den jo fantastisk kul ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå