Gå til innhold

HJELP! BF2 klikker hele tiden!


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått ny pc, og den holder helt fint alle kravene til BF2. Har vel hatt spillet i ca. 5 dager, men nå funker det ikke lenger! Jeg har hatt noen problemer nå og da, slik at jeg har måttet restarte pcen. Men for noen timer siden begynte det å skje hver gang jeg åpnet spillet. Noen ganger innpå menyen, og andre mens jeg løp, kjørte eller fløy!! :(

 

Jeg blir gal av det!! (har windows pro x64, men andre venner av meg som har det, har ikke samme problem)

 

Jeg har også hatt noen rare hendelser når jeg spiller der det kommer ett lite klikk fra kabinettet, så blir skjermen blå med noe skrift i ca 1\2, sekund før den slår seg av!! :S

I desperasjon har jeg reinstallert og repatchet spillet flere ganger, men igjenting ser ut til å hjelpe. :mad:

 

Her er pcen min om det har noe og si:

 

Asus A8N-SLI DeLuxe nForce4 SLI S-939

Gigabyte GeForce 7800 GT 256 MB PCIe

OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition

Hiper Type-R strømforsyning 580W Blå

AMD Athlon 64 3700+ 2.2 Ghz BOXED Socket 939 1MB cache "San Diego"

 

 

Takker og bukker for alle svar..!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, jeg hadde akkurat samme problem for en liten tid tilbake. Dette ble ordnet etter jeg oppgraderte BIOS en på hovedkortet. Hvis du vil prøve dette kan du laste den ned fra hovedkort levrandøren din sin nettside. MERK: Det kan være en risiko å FLASHE bios siden det kan gå gale under flashingen. Men hvis du våger er jo det bare å prøve. Hvis det går gale må du restarte bios.

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...