Articfare Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Så litt på filmer her om kvelden og kom tilfeldigvis innom denne siden. Hvis du ser nedover så ser du kanskje nakenhet/sex vurdering. Sykt? Bare se hva naboer har fått. :!: Lo litt, nei ikke litt, lo jæ*** mye. Noen som har noe som dette? og hva er det med diise folkene? Diskuter.. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Ser ikke humoren. Naboers anmeldelse baseres jo på 3 personer (trykk detaljert informasjon), da sier det jo seg selv at det blir unøyaktig! Det er dessuten omtrent 50/50 kristne/ikke kristne som anmelder filmene, så hvor vil du hen med kommentaren "og hva er det med disse folkene"? Endret 1. februar 2006 av eldavid Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Ser ikke humoren. Naboers anmeldelse baseres jo på 3 personer (trykk detaljert informasjon), da sier det jo seg selv at det blir unøyaktig! Det er dessuten omtrent 50/50 kristne/ikke kristne som anmelder filmene, så hvor vil du hen med kommentaren "og hva er det med disse folkene"? 5537161[/snapback] Tenkte at det er litt sukt at en "Pokemon" film får 58% språlbruk, støtende, veldig mye nakenhet, middels vold. Håper du skjønner hva jeg mener med dette!? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) haha: Nakenhet / sex 41% Veldig mye Nakenhetens art 100% Bra Det er nå i allefall fint at den nakenheten som er der er bra edit: rettet litt på quoten.. Endret 1. februar 2006 av Musty Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ser ikke humoren. Naboers anmeldelse baseres jo på 3 personer (trykk detaljert informasjon), da sier det jo seg selv at det blir unøyaktig! Det er dessuten omtrent 50/50 kristne/ikke kristne som anmelder filmene, så hvor vil du hen med kommentaren "og hva er det med disse folkene"? 5537161[/snapback] Tenkte at det er litt sukt at en "Pokemon" film får 58% språlbruk, støtende, veldig mye nakenhet, middels vold. Håper du skjønner hva jeg mener med dette!? 5537425[/snapback] Enig der, men så ser anmelderne heller useriøse ut (baseres på leserenes meninger) pokemon er vel ikke akuratt kjent for å være en *mye-hud-film* Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Lite vold av veldig bra art i Texas Chainsaw massacre? Tror ikke det... http://www.film.gospel.no/film/filmreg/009240.asp Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hi,hi! Ikke så mye moral her, nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Tomat, er skuffet over at du ikke klarte å fikse en link som fungerte http://www.film.gospel.no/film/filmreg/003609.asp her, mekket den for deg. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 jeg må inrømme at jeg ikke har sett denne filmen men denne anmeldelsen fikk meg til å le: knull meg 91% moral Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Sett at "Jay and Silentbob Strike Back" anbefales til alle kristne, så skjønner jeg at ikke alle som stemmer der er helt.... kristne. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Skjønner meg absolutt ikke på tankegangen til de folkene der. Dette var bare helt sykt. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 http://www.film.gospel.no/film/filmreg/009985.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå