Gå til innhold

Toshiba Qosmio G20 eller Acer TravelMate?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny bærbar og har sett på en del alternativer! Har alltid (vel, siden den kom ut) drømt om Toshiba Qosmio G20, men i senere tid har jeg også fått veldig lyst på Acer TravelMate 8202 eller Acer Aspire 9504! Har også sett litt på Acer TravelMate C312, men har ikke så mye erfaring meg tablet pcer så jeg vet liksom ikke helt.

Klarer ikke å bestemme meg... Noen forslag/litt hjelp?

Takk takk

p.s legger ved prisliste for det jeg har funnet til nå, hvis noen vet om noen billigere steder så legg gjerne igjen nettbutikk/link!

Laptop_priser.doc

Endret av the white lotus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet, men trenger en rask pc til fotoredigering etc. vet ikke helt. hvis det er veldig mange positive sider ved en tablet pc (har absolutt ingen erfaring) så kan det hende at jeg heller går for en slik en. men vet som sagt ikke hvordan den funker i praksis! men prøver også å se litt framover, og da virker jo tm 8202 som det beste alternativet!

Lenke til kommentar

må si jeg ble litt fasinert av den acern jeg :p tableten ser jo fancy ut men vet ikke helt..... som jeg nevnte over blir du og drasse pcn med på skolen hver dag er det best at den er minst og lettest mulig. min 15" ble parkert hjemme etter en liten stund. og etter et år ble den byttet ut med ultraportabel

Lenke til kommentar
Takk, men hva med Acer TravelMate C312 (tablet). Tenkte på den med tanke på at jeg skal begynne studiene til høsten og at den sikkert hadde vært fin fin til å lage notater på?? Noen erfaringer med tablet pc'er? :ermm:

5543149[/snapback]

2.7 kg blir vel litt i meste laget for en tablet..?

Lenke til kommentar

Du kan jo ta ein titt på den nye Qosmio G30, når og om den kommer til Norge vet eg ikke men den ser jo veldi bra ut :thumbup:

Toshiba Qosmio G30 Specifications

Processor: Intel Dual Core T2500 Processor (2Ghz)

Screen Size: 17" HD WUXGA (1920~1080 - Full HD!)

RAM: 1GB RAM (512MB x 2)

Hard Drive Capacity: 240GB HDD (2 x 120GB, 5400RPM)

Graphics: NVIDIA GeForce Go7600

Primary Optical Drive: DVD SuperMulti drive (Double Layer)

Wireless: Wireless LAN Card (IEEE 802.11 a/b/g)

Weight: 9.47 lbs

Operating System: MS Windows® XP Media Center Edition 2005

http://www.topnotebooks.net/toshiba_qosmio_g30.php

Lenke til kommentar

Yeah! Har bestilt Acer TravelMate 8202 fra advance.no i dag! Den kommer i butikken i morgen saa jeg vet ikke helt naar jeg faar den! Gleder meg som en liten drittunge! :D

Dinside skriver dette om den "Acer TravelMate 8100 omtalte vi som den kanskje mest perfekte bærbare PCen vi hadde testet. Etterfølgeren 8200 legger lista enda at par hakk høyere, og vi nærmer oss dermed det perfekte enda litt til. Helt fram kommer vi jo aldri."

Takk for alle tipsene.

Lenke til kommentar

Grunnet forsinkelser knyttet til den Asiatiske nyttårsfeiringen, og fraktproblemer.

Har store partier med acer pcer blitt forsinket.

En del modeller er på vei, men ingenting er sikkert.

Dette er til stor frustrasjon for mange sluttkunder, og alle acers leverandører.

Så ikke ta datoene for seriøst, de har allerede blitt utsatt over 1mnd.

Lenke til kommentar

ja jeg ga opp å¨vente på den, og kjøpte A6Ja istede. noen få i england har fått maskiner allerede, men det var veldig begrenset antall maskiner..

de burde prøvd litt hardere syns jeg med å få disse ut på markedet, er jo high end maskinene dems. og de er jo veldig ettertraktet.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Dette er en gammel tråd, men jeg lurer på om noen av dere nå har erfaring med Acer Travelmate 8200-serien angående støy og varme?

Jeg vurderer Acer Travelmate 8215WLMi CenD2 T7200. Men maskin som koker over med viftestøy er jeg fornøyd av.

:) Fint om noen har svar til meg, aller helst så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Dette er en gammel tråd, men jeg lurer på om noen av dere nå har erfaring med Acer Travelmate 8200-serien angående støy og varme?

Jeg vurderer Acer Travelmate 8215WLMi CenD2 T7200. Men maskin som koker over med viftestøy er jeg fornøyd av.

:) Fint om noen har svar til meg, aller helst så fort som mulig.

7126820[/snapback]

Kjøpte meg til slutt Acer 8200, men sliter veeeeeeldig med varme. må legge gjenstander under dataen bak for å kjøle den ned. ofte blir den så varm at jeg brenner meg hvis jeg tar på baksiden. og når jeg går fra den så må jeg legge den opp/ned. men bortsett fra det (og viftestøy) så er det en utrolig bra data!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...