Kane Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 hadde tenkt å skaffe meg ny pc med dette hovedkortet og vannkjøling. Og lurte derfor på hvordan/hvor vanskelig det er å fjerne chipsetkjøleren på dette. Må det fryses/varmes opp, eller sitter den kun med skruer? Lenke til kommentar
durabit Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Det er enkelt. Den passive kjøleribben er festet med en spent ståltråd til noen små anker på hovedkortet. Det er bare å vippe ståltråden ut av de to små ankerene og ta av kjøleribben. Første gang jeg har sett en slik festeløsning. Ganske genialt. Lenke til kommentar
Kane Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Den 2002-09-15 18:15, durabit skrev:Det er enkelt. Den passive kjøleribben er festet med en spent ståltråd til noen små anker på hovedkortet. Det er bare å vippe ståltråden ut av de to små ankerene og ta av kjøleribben. Første gang jeg har sett en slik festeløsning. Ganske genialt. Tusen takk for kjapt svar. Bestiller vel vannkjøling om ca 5 minutter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå