Mathiasman Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Trenger chipsetvifte, mitt fremtidige oppsett: https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=22983 Jeg skal overklokke, så jeg må ha en kraftig vifte. Mye luft og lite støy!! Viktig!! Pris er uviktig! Men jeg skal ikke ha vannkjøling av den grunn! Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Kanskje jeg bytter hovedkort og. Tips? Kriterier: Ca 1000kr God overklokking PCIe Ikke SLI SAT-A Socket 939 STILLE(Evt. kan jeg kjøpe ny chipset-vifte) Skal forresten brukes til spilling. nF4 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 På nyere kort er det ikke nødvendig med god kjøling på på chipset... Når passiv kjøling holder for Stoolman bør det gjøre det for deg også.. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Beste jeg har hatt av chipsett kjøler er denne. Finner mere info her. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Fikk du ikke svar på det i forrige tråden? Forrige tråd. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Beklager. Men jeg har ikke sett der. Min feil! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Den Chevelle linker til skal også være bra, men du får den nok ikke på DFI kortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå