chokke Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei. Jeg leter etter et program som kan bytte perosnlig melding i msn hvert x minutt, for eksempel hvert 5 minutt, samme med bilde hadde vært fint. Noen tips? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det var litt vanskelig å forstå hva du mente.. Kunne du ha prøvd å formulere deg på en litt annen måte..? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 jeg kan prøve: Det jeg leter etter et program. Dette programmet skal være i tillegg til MSN og skal ha mulighet til å velge diverse personlige meldinger fra et sted og oppdatere den som vises (la oss si hvert 5 minutt). Hadde vært fint hvis det hadde samme muligheter å bytte bilde hvert 5 min eller no. Håper du nå skjøntehva jeg mente. Kan vel også kalles skript? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Pixi: vis du hadde vanskelig for å forstå hva han mente, så bør du kanskje gå barneskolen om igjen. men fra spydig til "snill." Har du teste Google Utenom det, så har jeg aldri hørt om, eller sett noe sånt. Endret 2. februar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå