Gaby Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Om man sier at man glemte bøkene/arket får man jo annmerkning 5593151[/snapback] Ja, men som regel "teller" lekser mere enn å ha glemt bøker... Lenke til kommentar
veos Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Vi har det så greit at vi gjør alle oppgavene på datamaskin, og alt blir levert inn via internett, dermed har du noe å skylde på, ettersom systemet vi bruker er ganske ustabilt. Nei, eh.. Altså.. Jeg er sikker på at jeg leverte. Men da kan jeg levere når jeg kommer hjem, jeg gjor den på min stasjonære maskin hjemme. - Dette forutsetter jo selvsagt i at du faktisk gjør den når du kommer hjem. Men du har jo flere, klassiske, som postet over. Endret 14. februar 2006 av vegardostrem Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Beste var jo når vi hadde vært i tyskland,skulle skrive dagbok og dov shitt... jeg hadde ikke skreve en dritt... Men da hadde vi en liten valp som var så flink og pissa på aviser, jeg sa til lærern min att hunden pissa på den...Hu trodde meg seff ikke, jeg skreiv noe rabl i bonka med ark, la den der bikja pleide og pisse...Venta til tingen tørka la den fint inn i en plastikpåse, skal si læreren så stygt på meg når jeg langa over de fine arkene Endret 14. februar 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå