Pixi Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Hvis dere bruker ClassFronter (Fronter), og har innleveringsoppgave( r ), kan man jo bare si at man ikke fikk logga inn/kom ikke inn. Den funker på skolen min ialfal Endret 6. februar 2006 av Pixi Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvis dere bruker ClassFronter (Fronter), og har innleveringsoppgave( r ), kan man jo bare si at man ikke fikk logga inn/kom ikke inn. Den funker på skolen min ialfal 5563053[/snapback] Men da kan du jo bare få en annen i klassa til å levere den for deg... Den får alltid vi høre Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Eller du kan gjøre noe så enkelt som å gi fingeren til læreren i friminuttet før timen bli sendt til rektor å dermed slippe timen Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvis dere bruker ClassFronter (Fronter), og har innleveringsoppgave( r ), kan man jo bare si at man ikke fikk logga inn/kom ikke inn. Den funker på skolen min ialfal 5563053[/snapback] Men da kan du jo bare få en annen i klassa til å levere den for deg... Den får alltid vi høre 5563262[/snapback] ja.. Men hvis man da har sitti hjemme, og ikke har fått lagt opp, så kan ingen i noen andre klasser levere den for deg, for da har man heller ikke hatt mulighet til å legge den i mitt arkiv Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) -Du kan si noen i familien døde. Men husk, det kan bare brukes i begrensett antall... -Si du har gjort det men har glemt bok/ark. Da har du en dag å gjøre den på. -Dra på do da alle leverer og håper på læreren ikke merker det. Det jeg kommer på i slengen... Endret 8. februar 2006 av Sitronade Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Man lyver ikke om dødsfall. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Man lyver ikke om dødsfall. 5574258[/snapback] Det trodde ene læreren min at jeg gjorde i fjord. Fu fa'n og jeg vart forbanna da Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hvis dere bruker ClassFronter (Fronter), og har innleveringsoppgave( r ), kan man jo bare si at man ikke fikk logga inn/kom ikke inn. Den funker på skolen min ialfal 5563053[/snapback] Du trenger ikke lyve om at Fronter har klikka. Det skjer i de fleste tilfellene uansett. Eller hvis selve oppgaven ligger på Fronter kan du si at du ikke fant den (lærern min klarte å legge en naturfagsoppgave i krl-mappen!). :!: Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Hoho, kom på noe genialt da jeg gikk gjennom denne tråden. Da jeg gikk på ungdomsskolen, gikk jeg i klasse med en som aldri gadd å gjøre en drit. Han kom alltid for sent, var frekk i kjeften mot alle lærerne, og hadde alltid en unnskyldning for ikke å ha gjort lekser eller innleveringer. Så en dag, da vi hadde innlevering i engelsk, sa han at han hadde gjort det, men at det lå hjemme. Da læreren sa at han skulle gå hjem å hente det, ble han ganske sjokka, men han tok nå sekken og gikk. Kom ikke tilbake på skolen den dagen han Så det er kanskje ikke alltid like lurt å si at du har gjort det, men at det ligger hjemme. Bare si at du glemte å gjøre det, funket for meg de få gangene det gjaldt. Endret 9. februar 2006 av Gnomenz Lenke til kommentar
Jordi Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hva med å prøve at du trur det er en annen dag? Kommer på skolen, og har kun med de bøkene som er tell dagen før, og er ikke helt med Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Sikker på at lærere ikke tror på 99% av unnskyldningene som blir brukt i løpet av en skoledag. De er ikke så dum som de ser ut... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Sikker på at lærere ikke tror på 99% av unnskyldningene som blir brukt i løpet av en skoledag. De er ikke så dum som de ser ut... 5582324[/snapback] Noen av dem er absolutt så dumme som de ser ut Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Synes den med disketten var best. Ta en diskett. Opprett et worddokument, legg inn masse ukjente tegn over hele dokumentet (ikke bare bokstaver, men masse kryptiske firkanter). Lås dokumentet for redigering. Ta gjerne ut disketten midt under lagring av dokumentet. Når læreren da får disketten vil dokumentet selvfølgelig ikke virke skikkelig. "OPS!" Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg har forsøkt mye. Bl.a forsøkte jeg å si at en iguana spiste opp forkleet mitt. Den funka overraskende ikke... Jeg har bestemt meg for å forsøke alle tåpelige unnskyldninger for å se om noen funker... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Man lyver ikke om dødsfall. 5574258[/snapback] Riktig.. Man kan kødde med mye, men ikke om det! Kan jo gjøre som vi i klassen gjøre noenganger... Vi får hele klassen med på å si til lærern "Å? var det til idag? nehei.. du skrev torsdag på tavla, ikke tirsdag..." For at denne skal funke, kan man da ikke ha en nørd i klassen som rekker opp hånda og forteller sannheten... ELLER Du skjønte rett & slett ikke leksa, og har derfor ikke gjort den... Det er de jeg kommer på, som ikke er skrevet før, i farta.... Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Ekkel: "Jeg var jævlig stressa, og måtte gjøre leksene mens jeg pussa tenna. Da falt en svær skvett tannkrem på arket. Så var jeg på toalettet, og oppdaga at det ikke var no papir igjen. Det er forklaringen på hvorfor jeg lukter så godt i dag, og hvorfor du ikke får se leksa mi." Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Why lie? De fleste lærerne jeg var borte i brydde seg fint lite om leksene ble gjort eller ikke, så lenge man kan stoffet, spesielt på vgs. De visste veldig godt at jeg ikke gjorde lekser, og tok det stort sett med et smil (og ingen brydde seg heller med å kontrollere). Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hvis læreren går rundt å sjekker leksa, så prøv å kikk f.eks ned i sekken og lat som om du leiter etter noe. Det pleier å funke for meg, da mattelæreren har så ræva med tolmodighet. Hvis du får ny lærer, eller starter på ny skole så vær flink de første ukene/månedene. Da får læreren et godt førsteinntrykk av deg, og hvis du glemmer leksa en gang eller to så bryr hun/han seg ikke om det. Personlig er jeg veldig imot lekser, ikke bare fordi det er kjedelig, men også fordi det er veldig sjeldent jeg lærer noe av leksene, og flere undersøkelser viser at elever lærer MINDRE av lekser, da de blir stressa hvis de ikke har gjort de. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 "Jeg gadd ikke"? Ærlighet varer lengst. 5536715[/snapback] yeah er det jeg oxo pleier å si hvis jeg ikke har fått gjort det... ærlighet FTW Lenke til kommentar
spyro Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Om man sier at man glemte bøkene/arket får man jo annmerkning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå