Cilleron Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg vet ikke hvordan, men jeg kjører en server med Win 2003 og Norman antivirus. (på 3. dagen nå). I dag fikk jeg sasser-lignende feilmelding, skren shutdown -a og ville kjøre hotfix - da hadde ikke administratorkontoen nok rettigheter til å starte disse programmene! Administrator har heller ikke tilgang til services, (av)installere programmer eller forandre på nettverksinnstillinger... trykke på linker som kommer opp i nytt vindu (som her på forumet) gir ingen reaksjon. lim inn funksjonen virker ikke masse annet også, jeg er rimelig låst....er eneste løsning å begynne forfra, eller er det håp? Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Tviler på det er noe annet håp enn å formatere å installere Windows på nytt Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Det ble den løsningen. Viruset hadde nok endret passordet på administratorkontoen, og når jeg forsøkte en reboot, godtok den ike passordet mitt. Hvilken type antivirus bør jeg kjøpe til win 2003 server? Gjennom bankforbindelser etc. har jeg panda, norton og norman, men ingen av dem virker med 2003... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det ble den løsningen. Viruset hadde nok endret passordet på administratorkontoen, og når jeg forsøkte en reboot, godtok den ike passordet mitt. Hvilken type antivirus bør jeg kjøpe til win 2003 server? Gjennom bankforbindelser etc. har jeg panda, norton og norman, men ingen av dem virker med 2003... 5538542[/snapback] Jeg har ikke prøvd Win 2003, men du kan prøve gratis antivirus fra avast eller bitdefender, så kan du eventuellt kjøpe fullversjonen hvis det fungérer. Men det er også veldig viktig med en god brannmur. Hvilken har du? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 hardware-mur - god gammel rack-sak, cisco et eller annet... Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hvilken type antivirus bør jeg kjøpe til win 2003 server? Gjennom bankforbindelser etc. har jeg panda, norton og norman, men ingen av dem virker med 2003... 5538542[/snapback] NOD32 til XP kan også brukes til windows 2003. http://www.nod32.com/products/nt.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå