Zapking Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Når jeg skal legge til vedlegg, så blir det ikke lagt til! Okei...hva slags filtyper kan jeg laste opp da? Endret 1. februar 2006 av Zapking Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Har du trykt på "Add into post", slik at du får noko slikt i teksten? [attachmentid=12345] Endret 1. februar 2006 av incanus Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Nei....skulle jeg det? Jeg klikket på "Legg til dette vedlegget", og det tok litt tid å laste opp vedlegget, men det ble ikke lastet opp! Jeg fikk melding om at det ikke er tillatt å laste opp den filtypen jeg valgte... Endret 1. februar 2006 av Zapking Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Etter at fila er lasta opp må du vel det ja, men det er jo ikkje der problemet ligg, ettersom det ikkje er alle filtypar det er lov å laste opp (det har du jo oppdaga...). Du kan kanskje pakke fila i ei RAR-fil, slik som SirMaximus foreslo i denne tråden. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg prøvde å pakke fila i en rarfil men det går fremdeles ikke... Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Hallo, kan noen svare på dette innlegget? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kanskje størrelse har noe å si? Jeg fikk lov til å legge ved en mindre mp3-fil, men ikke en litt større. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Zip filen(e) så skal du få lastet den opp. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Jeg prøvde å pakke filen i både winrar og winzip, men neida det hjalp ikke... Dette er seriøst noe som burde fikses på... Er dere redd for at hardware.no skal bli brukt til ulovlig fildeling? maks 20 MB :!: Endret 3. februar 2006 av Zapking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg