feherzabidi Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hi kjenne en av dere en webside, som kan lære java i rekord tid!! mvh Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kan du et annet programmeringspråk? Lenke til kommentar
feherzabidi Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Kan du et annet programmeringspråk? 5536426[/snapback] jeg kan litt java. Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Skaff deg "Programmering i Java" boka. Synes den er grei nok. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Basic syntax kan du lære deg på noen timer (se f.eks java.sun.com for tutorials), men det tar lang tid å bli kapabel til å lage noe brukbart. Kjøp en bok! Endret 1. februar 2006 av Loomy Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Basic Java på Norsk -> http://www.devsiden.info/?spraak=java Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 hehe jeg har en bok som heter: java 2 programmering for DUMMIES 3 utgave:P:P:P:P Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 kjøp deg denne boka, de 6 første kapittelene er drit enkle. http://www.universitetsforlaget.no/java/ Epz. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Skaff deg "Programmering i Java" boka. Synes den er grei nok. 5536775[/snapback] Jeg har prøvd den i ett semester. Den suger RØV, helt enkelt. Iallefall i de tidligere utgavene. Hvis de har forbedret den såpass at den er brukenes til noe, burde de seriøst vurdert å endre navnet på den, for endringene må ha vært så massive at man likegodt kunne ha skrevet en ny bok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå