Drunken_Master Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Fikk henta det nye Demo kortet jeg bestilte idag, koblet opp alt sammen, men ikkeno kommer på skjermen når jeg starter den, men etterhvert kommer det en lyd. Pc'n sier ett eller annet. Skjønner ikke helt hva den sier. Men fikk den til å komme til bios sånn helt plutselig ei liten stund. Men måtte koble om for den fant ikke ide hardiskene. Så etter det får jeg det ikke til lengre. Det er dette kortet. Noen som vet hva som kan være galt? Ram, Cpu, og Skjermkort funker. Noe med HK men vet ikke hva. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kjører strømforsyning og vifter? Skjermkort og CPU? Hilsen tukols Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Om det kortet er likt p4p800dlx så sier dama hva som er galt (f.eks CPU failed). P4P kortet (865 istedet for 875 chipset) var også kresent på RAM, og ville ha mer spenning til brikkene (måtte boote det med en gammel brikke med dårlige specs, inn i BIOS og sette opp spenningen, så inn med "kvalitets"minnet som skulle in) Må få poengtere at det er halvannet år siden jeg kranglet med et tilsvarende kort Men om du kommer i BIOS igjen forsøk med en moderat økning i RAM volt. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Speccs da: Cpu: P4 Celeron 2.4Ghz Ram: Twinmos dual 1024mb pc 3200 Psu: OCZ Modstram 520W Prøvde også med en 256mb pc 2100 men funka ikke det heller... Bytta Cpu, ram og skjermkort ingenting hjelper nå. Hu dama sier noe sånt som, Your system feels ikky inside ellerno slikt. Vet du noe om det da? Endret 1. februar 2006 av Drunken_Master Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Den feilmeldingen jeg alltid fikk var Overclocking of CPU failed (eller no sånn) selv om CPU aldri har vært overklokket. Beklager - kan nok ikke hjelpe da. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Men hvordan resetter jeg biosen på dette systemet da? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Liten rettelse: Celeron CPU er IKKE Pentium4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå