teke Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Heisann, driver å skal finne ut hvilke hd jeg skal kjøpe til ps2'en min. Har hørt man ikke bør bruke disker med høyere omdreining enn 5400 rpm, ideelt sett vps-disker. Noen som har tips til gode disker, skal ikke være større enn 120 gb, 80 holder sikkert mer enn nok. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Heisann, driver å skal finne ut hvilke hd jeg skal kjøpe til ps2'en min. Har hørt man ikke bør bruke disker med høyere omdreining enn 5400 rpm, ideelt sett vps-disker. Noen som har tips til gode disker, skal ikke være større enn 120 gb, 80 holder sikkert mer enn nok. 5535996[/snapback] Tommelfinger regel er at de fleste seagate og maxtor er bankers! De passer ivertfall. 5400 høres bra ut, men tror jeg har kjørt 7200 selv. Det finnes en oversikt over hvilke disker som "passer". Har selv testa både seagate og maxtor uten problemer. Endret 1. februar 2006 av EssspeN Lenke til kommentar
teke Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Heisann, driver å skal finne ut hvilke hd jeg skal kjøpe til ps2'en min. Har hørt man ikke bør bruke disker med høyere omdreining enn 5400 rpm, ideelt sett vps-disker. Noen som har tips til gode disker, skal ikke være større enn 120 gb, 80 holder sikkert mer enn nok. 5535996[/snapback] Tommelfinger regel er at de fleste seagate og maxtor er bankers! De passer ivertfall. 5400 høres bra ut, men tror jeg har kjørt 7200 selv. Det finnes en oversikt over hvilke disker som "passer". Har selv testa både seagate og maxtor uten problemer. 5537172[/snapback] ok, jeg var i med en pcbutikk i byen idag, kom innpå det der, han nevnte det var best å bruke en hd med helst ikke høyere omdreiing enn 5400 grunnet høyere strømforbruk på disker med raskere spinnetid. Det kunne medføre for stor belastning på strømforskyningen....det er jo ikke så enkelt å få tak i slike disker nå, seagate har en meget ideel disk, vpr-disk, med lavt strømforbruk etc, men koster litt mer enn mer vanlige disker. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 jeg anbefaler http://ps2drives.x-pec.com/ for å finne kompatibel disc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå