ka1ser Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Noen som har Lost S2Ep09? I såfall, sett på 40min30sek, og hør hva Sawyer sier^^ Lenke til kommentar
Togo Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 ...eventuelt så kan du bare poste hva han sier her. Det fungerer også. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 God ide. Finner ikke det som skal være så morsomt. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Da ødelegger jeg jo alt.. Kate sier: You need a haircut Sawyer: * ***? Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 o'rly? Men er det artig? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 ya rly! det eier! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Si det da! Er ikke alle som har muligheten til å sjekke det heller. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Han sier : O'really? Finner det ikke morsomt i det hele tatt. Men i samme episode så kan du se noe Lost-folka har bommet litt på. Når hesten kommer så ser du en som temmer hesten helt til høyre i bildet. Hehe =) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Vet om hånda, men det er ikke akkurat "morsomt". Heller en tabbe. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Ja det du sier med hesten husker jeg faktisk. Jeg så episoden i dag for første gang, og når vi får se hesten for 2. gang husker jeg at det var noe svart til høyre, trodde først det var 2 hester.. men nå er det oppklart Og btw: Sawyer sier: O RLY Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Går lost på norske tv'er? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 JA, men da kommer den i Mars. Skjønner ikke hvorfor du syns O-really er så morsomt.. =S Lobotomert? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ja, Onsdager på TVNorge. Episode 10 (sessong 2) vises 1. mars. Lenke til kommentar
royale Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Noen som har hørt hva Micheal sier når de møter jin på stranda? "Hublaho!" ellernoe i den duren :P Lenke til kommentar
royale Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 JA, men da kommer den i Mars. Skjønner ikke hvorfor du syns O-really er så morsomt.. =S Lobotomert? 5536270[/snapback] O'rly? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hva er lost? 5536539[/snapback] En serie som egentli vel er om hva som skjer hvis du setter en gruppe mennesker på en øy, og ser hva som skjer. Det er en haug med passasjerer fra et fly, der flyet kræsja på en øy, og denna øya er helt tullete, det skjer mye rart der. Jeg syntes det er den beste serien ewer Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Eg synest det såkalte "skumle" tingen som river ned trer og slikt er helt tragisk. Lenke til kommentar
Rahman Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Hva er lost? 5536539[/snapback] Har du noen form for kontakt med verden rundt deg? Du er klar over at det er en oppfinnelse som kalles television og at det er et selskap i Norge som ironisk nokk kaller seg TvNorge? TvNorge er altså en "tv kanal" som vises på "TV". En tv kanal viser programmer. Lost er et av dem. TvNorge er en tv kanal, ergo; de viser Lost Og når det kommer til det hysteriske sitatet hele tråden handler om, så fatter jeg den ikke Det er så langt fra morsomt som du kommer. Kan bare se for meg patetiske småjenter så fniser og ler hver gang Sawyer sier noe sarkastisk. Endret 1. februar 2006 av Rahman Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Beklager, jeg prøvde meg bare med en like meningsløs post som trådstarter Jeg tror forresten bestemora mi vet hva lost er. Går rykter om at serien diskuteres heftig over et par vafler på eldresentret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå