Hjelp!!! Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Skal kjøpe meg kabel frå data til tv, slik at eg kan sjå data bilde på tv'n. Har dei det på komplett.no? visst dei ikkje har på komplett så nemn noken andre plassar. Er det mulig med ein slik kabel å sette på ein film og sjå den fra dataen og i tillegg drive med noke anna på dataen samtidig? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Trenger helt sikkert bare en vanlig S-video kabel. Og det er fullt mulig å se film på TV'en, og gjøre noe annet på PC'en samtidig ja. Men det kommer ann på skjermkortet ditt. Si litt om hva du har, så kan man svare mer nøyaktig. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 eg har raedon 9800! der er det video ut. tv'n er ein panasonic 37" plasma. Er vell kommet ein ny tilkobling som er nyare enn skart på tv'ar no? veit ikkje om eg har den eller ikkje på tv'n. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 har dei det på komplett eller? Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 har kjøpt meg kabel no. Men kva må eg gjere for å bruke dataen samtidig som eg ser på film som blir spelt av frå dataen? går det an å høyre på mp3 på dataen å ha lyden til filmen på tv'n samtidigt og? Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 ingen som har noken kloke svar? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Trur du må enable extended desktop eller liknande, og så kan du konfigurere om fullscreen video playback skal spelast av på tv'en. Kva kabel har du kjøpt? Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Trur du må enable extended desktop eller liknande, og så kan du konfigurere om fullscreen video playback skal spelast av på tv'en. Kva kabel har du kjøpt? 5656936[/snapback] har kjøpt meg s-video og skart som har s-video inngang + ein kabel til lyd. Kvar er det der enable extended desktop da? er det der eg tar på tv som data liksom? egenskaper skrivebord -> innstillinger -> avansert -> visning Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 ingen som veit? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Er en funksjon som heter Overlay eller noe lignende. Da skal du kunne spille film på TV'en mens du gjør andre ting på monitoren. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 fant ut av det! men går det an at den som sitte på dataen har musikk medan den som ser film på tv'n har lyd der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå