aldrimerforum Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hva syns dere? Snakker helst om det nyeste albumet Its a Bag Of Candy Selv syns jeg det er veldig behagelig musikk. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg så henne på Øya i fjor, syns egentlig det var litt kjedelig. Også kledde hun ikke å drikke øl. Har ikke hørt noe fra det albumet, og det skal sies at jeg var ganske sliten på Øya, så det kan jo hende at jeg syns det er bra. Hun blir sammenlignet med Damien Rice, er dette en god sammenligning? Syns hans musikk er veldig bra nemlig. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Det er jo veldig bra.. jeg digger jo Damien rice =D Dog er jeg jo litt uenig i den sammenligningen etter å ha hørt igjennom albumet. Singelen Better off without it er nok beste låten.. (syns jeg så langt iaffal) Hei, forresten, Vibeke! =) takk for sist! Torgeir her vetty Går bra med krast? Endret 2. februar 2006 av TorgeirS Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Næmmen. Ganske lenge siden sist? :!: Går bra med Krast, men jeg er i USA nå, så jeg spiller ikke med dem for en stund.. Hvem syns du det er best å sammenligne Marthe Valle med da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå