Gå til innhold

Forslag Til Forbredringer I Dynasty Warriors

Dark Archon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva tror du kan gjøre denne spillserien bedre? :hmm:

5535806[/snapback]

Tja....mer interaktivitet. Nå er det bare å mose fiender.

Kartene kan GJERNE gjøres mye bedre enn de er. det blir for flatt og firkantet. Jeg hadde håpet på å kunne bruke omgivelsene bedre....f.eks springe på vegger hoppe i trer og bruke de som ekstra styrke angrepe ved å hoppe i de og deretter hoppe inn i en klynge med fiender.

Personlig ser jeg mye mer frem til Ninenty-Nine Nights, tror det kan bli et friskt pust, kanskje de også kan lære KOEI litt om sin egen sjanger. Dynasty Warriors virker igrunn til å falme i forhold til N3.

Men de kan takke seg selv for de har gjort minimale oppgraderinger på spillene sine, og behandler ikke fansen sin med mye respekt, men japanere kjøper det som gale bare på grunn av at det er noe nytt i serien. Så det blir positivt med litt konkurranse.

Jeg kunne igrunn tenkt meg å sett mer blod. Det er rett og slett bare realistisk at det er blod når man ser på våpene som blir brukt, spillet er allerede rettet mot et voksent publikum, og blod er en effekt som kan gjøre "heftighetsfølelsen" enda høyere. Tror det ville også gi et bedre inntrykk og innlevelse av at det er en episk krig du er i.

Og at fiender ikke dør alle på samme måten. Det er litt frustrerende å se 20-30 stk dø med akkurat den samme animasjonen nøyaktig samtidig. Føles ut som du har drept en gjeng med kopier.

At fiendene reagerer på hvor du treffer de og ikke bare at de blir truffet. At f.eks du tar et piruet med et sverd....hvor du først kutter lavt så høyt.... at de fiendene du treffer lavt mister beina og de du treffer høyt mister hodet f.eks

Mange spill som allerede gjør dette med fiendene vet hvor de tar skade og gjør en eller flere animasjoner utifra det. Det har de gjort i den forrige generasjonen, selvsagt ikke i en så stort antall fiender samtidig, men nå er vi tross alt i den neste generasjonen og jeg skulle tro det var mulig.

Lenke til kommentar

Vs i single battle eller campaign hadde vært morro, istedenfor bare co-op.

Kanskje litt mer strategi, som å gi oss command over våre egne tropper når vi får høyere rank, istedenfor bare den ene bodyguard troppen. Alt er bare så scripta sånn som det er nå.

Sist men ikke minst; Bedre stemmeskuespillere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...