Gå til innhold

Forskjell i pris på Asus-PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig forskjellen mellom denne til 7700,-kroner og  denne til 8500 kroner?

Ser rett og slett ingen jeg, men det må det vell være?

Eller har jeg gjort en STOR tae når jeg kjøpte den fra Konplett i dag?  :ohmy:

5535713[/snapback]

De ser ut til å være like. Hva skal du bruke pcen til?

Noe av det som er forskjellig er skjermkortene. Den fra komplett har bedre skjermkort.

5535722[/snapback]

Har den? Er NVIDIA GeForce Go 7300 TurboCache som støtter 256 MB - 64 MB forskjellig fra NVIDIA GeForce Go 7300 TurboCache som støtter 256 MB - 64 MB?
Lenke til kommentar

Jeg leste øverst på produktsiden til PSdata og der stod det 6200. Tenkte det var skjermkortet, men jeg ser nå at det er 7300. Hmm mystisk.

Jada jada folkens. Det er lov å blingse litt. Som dere vet så finnes det et 6200 skjermkort. Og siden det stod helt øverst så trodde jeg at det var det skjermkortet som var i den pcen fra PSdata.

Asus 15.4 WXGA Glare M-S 3000+ 6200 256MB 512MB/60GB/DVD Dual/WLAN Win XP-H WebC
Endret av Eulogy
Lenke til kommentar
Lurer på om jeg bare skal gjennomføre kjøpet. Har hatt så mye styr rundt dette PC-kjøpet allerede. Ringer komplett i morgen og er om en liten forklarelse på prisforkjellen.

5535836[/snapback]

Hvam ed denne pcen? Acer AS 3023WLMi/AMD Sempron 3000+/15,4"CB/512MB/60GB/DVD-DUAL/WL/ATI-X600-XP-Ho 7995 kr. Spesifikasjoner: her.

Fordeler:

* Lenger batteritid (3,5 timer mot 2,5 timer)

* Mye bedre skjermkort.

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg bare skal gjennomføre kjøpet. Har hatt så mye styr rundt dette PC-kjøpet allerede. Ringer komplett i morgen og er om en liten forklarelse på prisforkjellen.

5535836[/snapback]

Hvam ed denne pcen? Acer AS 3023WLMi/AMD Sempron 3000+/15,4"CB/512MB/60GB/DVD-DUAL/WL/ATI-X600-XP-Ho 7995 kr. Spesifikasjoner: her.

Fordeler:

* Lenger batteritid (3,5 timer mot 2,5 timer)

* Mye bedre skjermkort.

5536334[/snapback]

Vil denne Pc'en fungere til litt tunge spill? CS på LAN for eksempel?

Lenke til kommentar

Radeon X600 vil være merkbart mye bedre enn Nvidia Go7300, du sammenligner tross alt et kort i billigklasse(Nvidia Go7300) med et kort i middelklasse(Radeon X600). Og til CS vil Radeon X600 holde. Det vil nok holde i de fleste av dagens spill, riktig nok ikke i de beste innstillingene i alle spill, men i ganske gode innstillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...