Knerten Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Er det noen som vet hvordan man lager image-file i NERO Burningroom?? Og er det noen som veit om noen andre programmer hvor man kan gjøre det og hvor programmene er gratis. Liknende Clonecd osv, bare at det er gratis... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Du må bytter recorder til Image recorder i stedet for brenneren din. Enkelt og greit. :smile: Lenke til kommentar
Knerten Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Fikk det til... Takker... Lenke til kommentar
bendikwhist Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Hva er en image-file? :| Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Den 2002-09-15 17:04, bendikwhist skrev:Hva er en image-file? :| Det er en fil som inneholder en *identisk* kopi av f.eks. en cd eller en harddisk. Dvs. filsystem, oppstartssektorer, data osv. Lenke til kommentar
Knerten Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Jeg fant ut hvordan jeg skulle gjøre det, men NERO bare stopper opp når jeg prøver å lese inn cden (Medal of Honor). Når jeg starter på nytt igjen, skjer det samme... Det er vel ingen som veit om et bedre program. Har prøvd Clonecd, og det fungerer veldig bra, men demoversjonen er bare på 21 dager(!), og den har gått ut. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Anbefaler deg å investere i CloneCD. 39,- Euro er dette programmet absolutt verdt, og så støtter du utvikleren i videre utvikling av programmet : ) Følg denne linken: http://elby.ch/english/products/clone_cd/order.html Hilsen en lykkelig CloneCD eier. Lenke til kommentar
Knerten Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Ja, kanskje det. 39 euro, hvor mye er det ca. i norske kroner da...? Gange med 8, er det det...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Ja! ca 280 kr Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Knerten skrev (2002-09-15 17:21):Jeg fant ut hvordan jeg skulle gjøre det, men NERO bare stopper opp når jeg prøver å lese inn cden(Medal of Honor). Når jeg starter på nytt igjen, skjer det samme... Det er vel ingen som veit om et bedre program. Har prøvd Clonecd, og det fungerer veldig bra, men demoversjonen er bare på 21 dager(!), og den har gått ut. Har du lest retningslinjene? Gjer det. Dette er herved ein advarsel, liknande brudd vil verte straffa med ei vekes utestenging. Ta kontakt med meg via e-post ([email protected]) om det er noko du lurar på. Tråden er stengt. mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg