Gå til innhold

den perfekte bærbar, er ønskene mine uoppnåelige ?


Syfer

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

nå er det slik at jeg ønsker meg en ny bærbar maskin, dog har jeg noen krav som ser ut til å være ganske høye. per i dag har jeg en forhåndsbestilling på macbook pro, dog er jeg usikker på om jeg skal kjøpe den eller bestille vanlig pc.

 

Krav:

-15,4 med god oppløsning

-det må være et fint design

-batteritiden må være på over 2,5time

-god ytelse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har kikket litt på 8204 tidligere, designet er pent, dog blir det litt overkill med 2gb ram og 2ghz intel core duo, prisen er også uaktuell:)

5535978[/snapback]

 

Hvis dette er overkill, må du være så snill og fortelle oss hvilke rammer du har? Du nevnte ikke noe om maks pris, ram eller prosessorhastighet i ditt opprinnelige innlegg og har heller ikke sagt noe om dette nå. Bortsett fra at det er for mye. Når du i tillegg har som emnetittel "den perfekte bærbar, er ønskene mine uoppnåelige" er det vanskelig å gjette på at du ikke er interessert i noe på den øvre delen av kvalitetsskalaen.

 

Altså, for at ikke vi skal bruke for mye tid på å finne alternativer som ikke passer til deg må du utdype dine krav mer. Pris, f.eks. "god oppløsing" og "god ytelse", hva er det? Hva skal du bruke maskinen til?

 

Gir du oss flere detaljer, vil du få bedre forslag/anbefalinger fra oss.

Lenke til kommentar

Hva med Netshop 259IEN ?

- 15.4"

- design etter smak og behag

- Opptil 5 timer batteri tid

- God ytelse (også i spill vist du bruker go 6600 korte)

Denne har mulighet til å bruke et internetkort (du velger ved oppstart), så kan du flytte en bryter og starte pcen på nytt, da får du go 6600 korte og har en "spille bærbar"

- Lite støy på den er det å

Lenke til kommentar

- oppløsning : 15,4" WSXGA+ hadde vært fint. macbook pro har 1440 x 900, vil helst ikke gå under dette.

 

- ytelse : ønsker å bruke maskinen til litt spilling, surfing, håndtering av bilder, kanskje litt videoredigering, 1gb minne er et must.

trenger ikke være core duo

 

- prismessig : 17000 er det høyeste jeg ønsker å gå,det blir et lite smertepunkt for hva jeg orker å bruke på windowsbasert maskin.

macbook pro havner på 17000+bæreveske til 500, 17500 totalt.

 

- design: jeg ønsker rett og slett et ypperlig design.

netshop 259IEN dekker uheldigvis ikke det behovet.

Lenke til kommentar

http://www.psdata.no/ps.asp?it=113514&mlevel=090200

 

asus w1 ser brukbar ut design messig, men litt dyr.

 

OBS! Når du sier litt spilling hva betyr det? Mac har få spill muligheter.

 

Er det tetris og kabal?

 

 

dell i6000 kan du velge skjerm:

 

15,4" widescreen skjerm WXGA (1280 x 800) LCD Panel [inkludert i prisen]

 

15,4" widescreen skjerm UltraSharpTM WSXGA+ (1680 x 1050) LCD Panel [legg til 662,50 kr eller 24,-/måned1]

 

15,4" widescreen skjerm UltraSharpTM WUXGA (1920 x 1200) LCD Panel [legg til 1 325,00 kr eller 49,-/måned1]

Endret av DFLW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...