Radi Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Hei. Jeg har tenkt å bygge nytt kabinett helt fra starten av. Jeg har tenkt å lage kabinettet av metall. Hele kabinettet skal ikke være av metall, men mest rammen Det skal være mye plexi glass på kabinettet. Hvor er det jeg får kjøpt metall deler til dette? - Deler slik at jeg kan bygge en metall ramme- Hvis dere har noen ideer til design e.l Er det bare å komme med det. Takker for alle svar!! NYE SKISSER AV NEDRE HALVDEL: Hva synes dere? Trenger litt feedback. Endret 6. februar 2006 av Radi Lenke til kommentar
Radi Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) NEDREDEL + ØVREDEL SATT SAMMEN og ØVERSTE HALVDEL: I det tomrommet forran hoved kortet kan jeg tenkt å ha vann tanken. Hele kabinettet blir: 35cm x 37cm x 47cm H x B x L Endret 6. februar 2006 av Radi Lenke til kommentar
Radi Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Jeg trenger metall deler slik at jeg kan bygge noe sånt: Har sendt han som lagde pc ut av dette en PM, For å sjekke hvor han fikk tak isine deler. Men det kan sikkert kjøpes i en butikk i nærområdet mitt. Selger Elfa og Clasohlson slikt? Har sett men har ikke funnet noe. Endret 1. februar 2006 av Radi Lenke til kommentar
Radi Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Sjekk norsk stål 5537836[/snapback] Hva er hjemme siden dems? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Sjekk norsk stål 5537836[/snapback] Hva er hjemme siden dems? 5539282[/snapback] Har du ikke en gang hørt om google? http://www.norskstaal.no/norskstaal/ De har flere buttiker rundt i landet Lenke til kommentar
Radi Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Tusen takk for linken Klikka_bZerk ! Har funnet noen vinkler jeg kan bruke:LINK 30 X 30 X 3 MM tror jeg burde holde. Men vet ikke helt enda hvordan aluminiums palte jeg skal velge Det er så mange forskjelige: Lakert, Stucco, bronse eloksert, eloksal kvalitet, Natureloksert, Preforerte og hvit lakert. Hva skal jkeg velge?? Endret 2. februar 2006 av Radi Lenke til kommentar
Radi Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Men er det noen som vet hvordan plate jeg skal velge da? Er så mange forskjelige typer: Lakert, Stucco, bronse eloksert, eloksal kvalitet, Natureloksert, Preforerte og hvit lakert. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Kommer ny og bedere skisse av pcen jeg har tenkt å bygge. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Her er en skisse av hvordan kabinettet ca. skal se ut: - Den øverste halvdelen av kabinettet skal være av bare klart plexiglass. (Bortsett fra aluminiums rammene) - Den nedre halvdel av kabinette skal være av aluminiums plater, Men grønne plexiglass vinduer på venstre og høyre side. - En 80mm vifte foran og bak på den nedre del av kabinettet som blåser kald luft inn. Ikke på bildet: ( Og en 80mm vifte i det grønne plexiglass vinduet på høyre side ) ( Det skal være HDD's over cd-rommen i nedre halvdel av kabinettet. ) Hva synes dere om ideen? Gjørne kom med ideer for å gjøre kabinettet bedere e.l. Endret 4. februar 2006 av Radi Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Hvorfor ikke 120mm? Edit: ta å last ned noen modeler til sketchUp, sånn som et hovedkort, vifter, viftegriller, cd rom, hardsik osv... http://scc.jazzle.co.uk/ Endret 4. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Radi Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Hvorfor ikke 120mm? Edit: ta å last ned noen modeler til sketchUp, sånn som et hovedkort, vifter, viftegriller, cd rom, hardsik osv... http://scc.jazzle.co.uk/ 5552166[/snapback] Jo, har egentlig tenkt på å ha 120mm vifte der også, Kan ha det isteden. En sånn link hadde vært litt veldig nytt hvis den funket Tror siden er nede nå. Funker vertfall ikke. Endret 4. februar 2006 av Radi Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Ja den er nede nå, han skulle prøve å fikse den Lenke til kommentar
Radi Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Men som sakt har jeg problemer med å velge type aluminiums plate. Hvilken type skal jeg velge? Hva er forskjellen? Lakert, Stucco, bronse eloksert, eloksal kvalitet, Natureloksert, Preforerte og hvit lakert. Link til de forskjellig typene. Endret 4. februar 2006 av Radi Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Send en mail til norsk stål å hør med dem! Lenke til kommentar
Radi Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Ja, det var ikke så dum idè Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det. Har sendt dem mail nå. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Ja, det var ikke så dum idè Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det. Har sendt dem mail nå. 5552492[/snapback] Hvis du har lyst på noen modler av hk, vifter, viftegriller osv... ? Gå på profilen min og finn msn adr. min å legg meg til så kan jeg sende deg de jeg har som du vil ha Lenke til kommentar
Radi Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Har lagt deg til på msn lista mi nå. Endret 4. februar 2006 av Radi Lenke til kommentar
Radi Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jeg har sendt norsk stål en mail om å få litt info om de forskjellige typene aluminium. Men ikke fått noen mail tilbake enda. Endret 6. februar 2006 av Radi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå