varheim Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kjøpt meg Logitech G7 musa i går, men får den ikke til å virke. Har ladet batterier osv. Receiveren blir oppdaget når jeg kobler denne til. Men musa virker død, i noen tilfeller tennes lysene på musa, men den har ikke kontakt med PCn. Hvis jeg trykker connect, slukkes de for så aldri å våkne. Må ta ut/inn batteriet igjen. Da tennes lysene i noen tilfeller. Men har aldri hatt kontakt med PCn. Er det noen som har erfaringer med dette? Eller er det slik jeg tror; at musa er ødelagt? Lenke til kommentar
varheim Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Kjøpt meg Logitech G7 musa i går, men får den ikke til å virke. Har ladet batterier osv. Receiveren blir oppdaget når jeg kobler denne til. Men musa virker død, i noen tilfeller tennes lysene på musa, men den har ikke kontakt med PCn. Hvis jeg trykker connect, slukkes de for så aldri å våkne. Må ta ut/inn batteriet igjen. Da tennes lysene i noen tilfeller. Men har aldri hatt kontakt med PCn. Er det noen som har erfaringer med dette? Eller er det slik jeg tror; at musa er ødelagt? 5535519[/snapback] Fikk bytta mus, funker nå. Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå