FranzJosef Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Skal ha et par som jeg kan bruke i bilen (og andre steder) til handsfree-en på mobilen. Siden jeg har en SE W800i mobil kan jeg koble til egne hodetelefoner til handsfree-en (men ikke egen mikrofon). Derfor; - De skal være uten mikrofon! - Gjerne KOSS - Enkle å ta fort på hodet uten for mye justering - Ha lyd som GÅR AN (de aller billigste KOSS til under 100 kr er bare søppel, man må ha på max lyd for å høre noe som helst) - Gjerne ikke for lang ledning (så kort som mulig egentlig), da den bare blir hengende i mellom hodetlf og SE-mikrofonen Noen anbefalinger? Hva med disse? KOSS UR10, KTXPRO1? Noen som har erfaring med disse? Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 ...men ingen kommentar til din erfaring? Hadde kanskje ikke tenkt meg fullt så dyre. Har et par PortaPro, så har liksom dekket behovet for noe en kan høre musikk i. Noe under 2-3 hundre hadde vært ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå