ragamuffin Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Store flater i et bilde funker ikke alltid, men jeg syntest det passet her. Hva mener du? Canon 10D, 17-40 4L, f/5.6 , 1/80d, ISO200 Lenke til kommentar
oysteinw Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Flott bilde! Får lyst til å spenne på seg fjellstøvlene, ta fluestanga fatt og vandre innover... Personlig ville jeg kanskje kuttet vekk den lille "pytten" nederst i venstre hjørne...men det er min mening da. Endret 1. februar 2006 av oysteinw Lenke til kommentar
Tore Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Pent bilde, store himmelflaten sjemmer ikke, nå er jo jeg ganske gla i store flater egentlig da... Du har nok av forgrunnen også, å himmelen er jo en del av stemningen/opplevelsen å passer godt på de røde toppene... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Synes også dette var et pent landskap. Kankskje enig i at den pytten kunne vært borte. Det er bare snakk om millimetere. Godt utført. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg kjenner fjelllukta og jeg kjenner at jeg får vondt i føttene av å gått en lang tur kjempe flott bilde, men det kunne vært en smule mer til høgre slik at dammen ikke viste Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Takker for tilbakemeldinger Fint dere ser ut til å like det. Jeg er, når dere sier det, enig i det angående "dammen" (som er Rondvatnet). Hadde vært fort gjort å klone bort, men jeg tror jeg dropper å legge ut en ny versjon. Pekefingeren på skjermen får duge Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Fint og stemningsfullt. Titter man kjapt på det kan det se ut som et ørkenlandskap. Litt Grand Canyon-feeling, bare i en flatere utgave, hehe. Vannet la jeg ikke merke til før det ble nevnt, syns ikke det gjør så mye. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Fint motiv, flott fanget. Var der å syklet i sommer.. Herlig landskap! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå