Zeph Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei hopp! Er stadig på visitt her inne og ser mange fine bilder. Har lyst på eit bruktbart kamera, men har ikkje råd til å prioritere enda. Legg ut eit bilde, klar over at det ikkje er så spesielt. Tatt med eit billig digitalkamera på måfå og ikkje teknisk bra, men syns ikkje det er det dårligaste eg har tatt Er forresten tatt på grensa mellom Østerrike og Slovenia. Hadde mange andre bilder, men dei gjekk tapt i ein harddiskkræsj Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Huff. etter min mening var ikkje bildet spesielt vakkert legger med et vedlegg over ting eg ville fjernet. Som du ser på rødstrekene mine, så var det en del feil etter min mening. kanskje andre hanr andre meninger? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg synes det var mer spennende slik det er, enn om det bare hadde vært en sol bak et fjell. Uups ... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg synes det var mer spennende slik det er, enn om det bare hadde vært en sol bak et fjell. Uups ... 5535467[/snapback] du kunne vel ikkje fortelle meg meningen med den screenshotten? mikset en liten omgang i PS. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Tror han mente du gikk litt over streken i din kritikk. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Selv om det var en merkunderlig måte å vise det på så er jeg vel enig i vegis... Bildet er en stor linse-flare desverre... Kanskje om du hadde ventet 10min til sola faktisk var bak fjellet (om den gjorde det)... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Et godt råd til eieren av dette aparatet er å bruke hånden/en avis som skygge for kamera. Hold skyggen over kamera, men ikke slik at det kommer med i bildet (dah), så skal du se det blir mye bedre motlysbilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå