Xperia X10 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=24643 Er en nabo av meg som spurte meg om jeg ville ha den. Kan få den til 9200kr. Bør jeg kjøpe den? Hva tenker dere? Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ser ut som et greit tilbud. Hadde det vert meg som skulle ha ny pc, hadde jeg ikke vert i tvil, gå for det! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det tilbudet ser ganske bra ut! Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Gå for den.... det hadde jeg gjort Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg EIER DERE Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 9200kr er en fin pris men syns det så litt snaut ut med en 350w psu... men men er kanskje bare" meg"? Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 han sa den funka fint med den forresten, skjermkortet støtta 200hz's skjermer! Lenke til kommentar
Lyngstad Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hehehee, 200hzs skjermer faktisk... *ler* Genialt.. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Ikke at det finns liksom men hehe Men til en annen ting. Jeg lurer litt på denne karen. Når jeg snakket med han på tlf så spurte jeg om han hadde klokka den. "nei, jeg er ikke en sånn klokke fyr" Så søkte jeg på brukeren hans "carl-kr." og hvilke emner han har startet. blandt annet fant jeg dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=527722&hl= og denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=529602&hl= Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) grunnen til at han selger pc'n er at bilen hans har havarert, og han trenger ny bil asap... men, er denne pc'n noe særlig å kjøpe egentlig? hvis den er klokka? kommer sikkert til å klokke den selv - men hva om noe er fucka, hva om han har svidd av kortet!?! går det ann i det hele tatt? hjelp! så han løy. en annen ting er at jeg ser i signaturen hans at han har "Hiper Type-R 580W", den jeg får er kun 350W. blir det nok for meg? hvis jeg skal klokke cpu og ev. skjermkort. Endret 1. februar 2006 av magenuss Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Du var naboen hans, sant? Kan du ikke ha en "prøveperiode" på en uke eller'no, slik at du får testet at alt virker som det skal Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 ok jeg løy selv . han bor oppe i nord, og jeg fant han i en rubrikkanonnse. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 sendte han nettopp en sms. fikk som svar: "Har ikke noen sempron pc. Har ikke hiper heller"!omg! Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Helt ærlig så virker han ikke helt seriøs. Har selv blitt svindlet på finn.no, så ver forsiktig! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Du lyver om at han er naboen for da? Makan. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 det er jo for at ikke dere skal finne annonnsen ringte han hiper psu'n har han bestilt men ikke fått - derfor står den i signaturen sempron'n har han i en anne pc takk for meg i morra skal jeg ha pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå