SilentNET Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg legger merke til at produsenter som Toyo, Kumho og Yokohama med fler er lite nevnt her i tråden.. Jeg kjørte Yokohama dekk på min Celica i fjor sommer, og var meget fornøyd med de. Jeg kommer mest sannsynlig til å bruke Yokohama eller Toyo på RX-7'en når den tid kommer også. Toyo selger jo blant annet "gateslicks" som er veldig bra (når ikke helt til topps på våte veier, men ellers er det som hånd i hanske). Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Toyo er ikke det jeg ville annbefalt på veier da det er mer "banedekk".. Toyo kommer forresten med dekk som ryker rødt, blått og kanskje grønt i løpet av sommer'n (ment til drifting ) Kumho er absolutt verd å nevne, de har kommet seg bra de siste årene med tanke på gatedekk Yokohama har jeg på vinterdekka mine, men har ikke fått testa sommerdekkene de har å by på enda... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Toyo er ikke det jeg ville annbefalt på veier da det er mer "banedekk".. 5903610[/snapback] Toyo er vertfall det jeg har på bimmeren min, ganske så godt grep på dem i svingene, men heller farlig når det regner ute... Men vertfall, ser at de 2 bakre dekkene er blitt alt for slitt å tenkte jeg skulle kjøpe 2 nye. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe på nett toyo dekk? Da med tallene 225/45/17 Kjøpte på nett i fjord, men nå er det klin umulig å finne den dimmensjonen. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Toyo er ikke det jeg ville annbefalt på veier da det er mer "banedekk".. 5903610[/snapback] Toyo er vertfall det jeg har på bimmeren min, ganske så godt grep på dem i svingene, men heller farlig når det regner ute... Men vertfall, ser at de 2 bakre dekkene er blitt alt for slitt å tenkte jeg skulle kjøpe 2 nye. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe på nett toyo dekk? Da med tallene 225/45/17 Kjøpte på nett i fjord, men nå er det klin umulig å finne den dimmensjonen. 5914534[/snapback] www.big-wheels.no - ta kontakt og si hva du skal ha. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Sava dekk er nok ikke å fobigå i denne listingen. Har ikke hatt de selv, men jeg vet at det er mange som er veldig fornøyde med de, rimelige er de også. De er Slovenske, men eies av Goodyear. Staljin Endret 14. april 2006 av staljin Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Ellers er vel Fulda ikke til å kimse av.... Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Heisann. Hvilken dag kan jeg skifte til sommerdekk?? Er dritt lei av å kjøre rundt med ekte bamse-felger (i lettmetal)!! Beklager hvis dette er spørt om og besvart. Mvh kas EDIT: Hehe, ok fant det ut nå. Jeg kan vist gjøre det nå, men har man pigg dekk så må man bytte til sommerdekk før "første mandag etter 2.påske dag" Endret 15. april 2006 av kas86 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Heisann. Hvilken dag kan jeg skifte til sommerdekk?? Er dritt lei av å kjøre rundt med ekte bamse-felger (i lettmetal)!! Åååå....har du de bamse-felgene som enkelte VAG-biler ble levert med før? Bilde bilde bilde ! Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hva er billigste 16"/15" alu + sommerdekk pakke jeg kan få? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Du kan jo sette av en formiddag på å komme gjennom på telefonen her og spørre: http://www.sharif.no/ Nettbutikk / postordre Tlf: 63 87 84 50 / 920 21 084 Telefontider: Mandag til Fredag 08-16 Lørdag: 09-15 Adresse: Bølerveien, Berger Industrifelt – 2020 Skedsmokorset Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Heisann. Hvilken dag kan jeg skifte til sommerdekk?? Er dritt lei av å kjøre rundt med ekte bamse-felger (i lettmetal)!! Åååå....har du de bamse-felgene som enkelte VAG-biler ble levert med før? Bilde bilde bilde ! 5934971[/snapback] LOL, her har du et bilde. Har ikke giddet å vasket bilen ennå da :-P Endret 18. april 2006 av kas86 Lenke til kommentar
eab Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Har nå fått billigdekkene som jeg bestilte fra interdekk.no. Nå gjenstår det bare å få de på felg. Får lånt utstyr til det i løpet av noen dager, så da blir det sommer for alvor Litt spent på hvor gode mastersteel egentlig er. Får vel komme tilbake til det etter en prøvetur. Håper det ikke er "hollywood-dekk" som gneller som en besatt gris bare man tenker på å svinge Lenke til kommentar
eab Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Mastersteel prosport erfaringer så langt: Ryker godt, nesten på linje med storbrannen i Trondheim forleden Hyler ekstremt, skulle tro Hollywood var i byen og lagde bilfilm Lager ekstremt svarte spor Ellers er de helt greie å kjøre med, bråker litt, men sitter forholdsvis godt Lenke til kommentar
underground Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Heisann. Hvilken dag kan jeg skifte til sommerdekk?? Er dritt lei av å kjøre rundt med ekte bamse-felger (i lettmetal)!! Åååå....har du de bamse-felgene som enkelte VAG-biler ble levert med før? Bilde bilde bilde ! 5934971[/snapback] LOL, her har du et bilde. Har ikke giddet å vasket bilen ennå da :-P 5944247[/snapback] Fy faen det var noen skikkelig gromme felger. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jaja...endelig fått dekkene mine. Som BMW fører er jeg nødt til å skifte 2 dekk bak Noen som har meninger om hvor mye det koster å legge om dekk på felg? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 125 kroner stykket på Vianor. Det er blant de dyreste. Lenke til kommentar
eab Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det var jo grisedyrt. Glad jeg har mulighet til å låne utstyr og gjøre det selv. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 125 kroner stykket på Vianor. Det er blant de dyreste. 5988630[/snapback] Betalte 50 kroner pr dekk hos en liten, lokal Shell stasjon av den gamle skolen hvor de ikke ser rart på deg hvis du spør etter noe annet enn pølser. Vianor har jeg inntrykket av at er dyrt uansett hva man skal ha eller ha gjort. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Fikk gjort det på lokale bensinstasjonen for 50 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå