voffen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Er det mulig for noen å sende meldinger til andre slik at det ser ut som det kommer fra mitt mobilnummer? Har hørt at det er noen sider på nettet der dette skal være mulig. Noen som vet noe om dette?? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 hehe, kunne tenkt å prøvd de sammme Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ja, det har vært mulig. Om det er det nå, veit jeg ikke. Men det jeg veit, er at Telenor prøvde for noen måneder siden å sette en stopper for dette. Jeg veit ikke om de lyktes. Programmet gikk vel ut på at du kunne logge deg inn på en side på nettet, skrive en melding, og velge et avsendernummer, mot at du betalte for tjenesten. Etter min mening burde denne tjenesten vært stoppet. Lenke til kommentar
voffen Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 De har nok ikke ikke lyktes da dette skjer med en jeg kjenner... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Var en som lurte noe på ang. dette i denne tråden. De fleste seriøse SMS-leverandører i utlandet har full mulighet for å velge avsendernummer, eller eventuelt tekst. Jeg bruker dette daglig i jobben (firmanavn som avsender), og det fungerer glimrende til alle norske operatører. Vurderte en stund å sette opp en slik SMS-tjeneste via web/java-mobil/pc-applikasjon, men fant ut at det bare ville blitt misbrukt 5525738[/snapback] Endret 1. februar 2006 av jh_ Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Er og var mulig, desverrre. Lenke til kommentar
voffen Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Vet du om det kan spores? Han kan jo ikke anmelde noen når han ikke vet hvem det er. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Vet du om det kan spores? Han kan jo ikke anmelde noen når han ikke vet hvem det er. 5535761[/snapback] Han kan jo anmelde for å finne ut hvem det er..det er ikke umulig å spore så lenge det skulle bli prioritert av politiet, noe jeg ikke aner hvor mye tid de legger i slike saker! Endret 1. februar 2006 av escobar Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Alt er mulig men som sagt er det skjeldent dette er/blir alvorlig nok for politiet - utenom i rene "terror"-saker der prominente personer og/eller landets sikkerhet står i fare : - ) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Btw. Flytter denne til "Operatører og tjenester" der den nok hører bedre hjemme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå