Simkin Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) er det så dårlig som mange skal ha det til? hvem lager dem?? og hvor kommer de ifra? f.eks 1500W 5.kanaler får du for 1000-1200kr på netthandelen.. er det et dårlig kjøp? erfaringer? Endret 1. februar 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 er vell dette som kvalifiserer som søppel erfaringer har jeg ikke men jeg leste litt på nethandelen om produktene og det virker ikke noe spesielt bra her er btw "nettbutikken" til merket http://www.uscarvor.no/ virker meget proft , legg blant annet merke til at di og selger mc hjelmer i tillegg . og det og faktisk kalle kategorien for subelemenetr for basser en noe jeg kan fårstå fra en nybegynner inne bilstereo , men på en nettbutikk ser det noe galt ut . Lenke til kommentar
epifant Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ordet "bra" er totalt subjektivt og kan egentlig ikke brukes til å beskrive noe som helst, men mindre man er 100% sikker på hva som menes med "bra". Dersom man kjøper usCARVOR i visshet om at man som regel alltid får hva man betaler for, at spesifikasjonene sannsynligvis er like troverdig som DaVinci-koden og man tilpasser bruken og forventningene deretter vil jeg si at det kan kunne kategoriseres som "bra" ja. Ganske logisk: en helt ny Kia til 100.000 er en svært bra bil til pengene, men den er fremdeles ikke en Audi A8 til ti ganger prisen, og vil heller aldri bli det. Allikavel kan Kia-eiere være svært fornøyde mennesker, så lenge de ikke innbiller seg at den nye bilen deres skal være like god som en A8... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 noen som har prøvd usCARVOR ?? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 nei det er ingen her som har så lave standarer Lenke til kommentar
Lydfreak Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Det kunne virke som om noen bare selger "søppel" under et navn som ikke er så langt unna, en av de amerikanske (US) produsentene Bob Carver. Han er kjent for sine Sunfireprodukter, deriblant en del gode hjemmekinosuber... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå