Bullfrog_ Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Tok et bilde av en kamerat som tar svalestup ut ifra et tre. Bildet er tatt med et Casio Exilim EX S-500 kompaktkamera. Ikke akkurat speilrefleks, men kort lukkertid iallefall. Si din mening om bildet Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Tok et bilde av en kamerat som tar svalestup ut ifra et tre. Bildet er tatt med et Casio Exilim EX S-500 kompaktkamera. Ikke akkurat speilrefleks, men kort lukkertid iallefall. Si din mening om bildet 5535138[/snapback] Søtt:) Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg syntes han så ut som ei dokke! :!: Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 wild. kan eg spørre om en ting, hva er det gutten tenker med, håper det var masse snø i landingsfeltet. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 slo han seg, hæ hæ hæ hæ.? Stilig... :!: Å merkverdig skarpt til å være "bare" 1/400 i lukker... Sliter med å få hundebilder skarpe med i 1/800... Kansje tatt vekk trestubben han hopper fra for å virkelig få en undrende effekt over svevestupet..? (ikke sikkert så klart, klippet til stående bilde..?) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Blinkskudd. Morsomt. Lo godt av den svevende mannen. Han ser så merkelig avslappet ut at man nesten ikke skal tro han lander om et sekund. He he. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hmm... spesielt :!: Og et såpass spesielt bilde må jeg bare gjøre enda mer spesielt... Kritikk ... 2 ting... Skulle ikke hatt de trærne i bakgrunnen (fram med øksa ) ... og tatt bildet litt mer underfra. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Minner meg om spillet Armed and dangerous :!: tss trenger ikke øks, det er jo en svær hai der med store skarpe tenner, han/hun kunne ha kuttet trærne Lenke til kommentar
Bullfrog_ Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 takk for positiv tilbakemelding Lo godt av den med haien på blir litt vanskelig å fjerne trærne i bakgrunn.. de er fredede aske trær i asker kommune Men de passet fint som flyverampe da. Han overlevde helt fint, var 40 cm snø på bakken og da. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Bra bilde, men vi har ikke fått svar på det største spørsmålet angående det: HVORFOR? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det samme spør jeg meg selv hver gang unge Knoxville, og kompisene hans, viser seg på skjermen. Likevel ser jeg på til jeg går lei, he he. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 De tjener jo grovt med spenn på det de gjør... Lenke til kommentar
Bullfrog_ Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Bra bilde, men vi har ikke fått svar på det største spørsmålet angående det: HVORFOR? 5537250[/snapback] Hvorfor? hehe, det kan du jo lure på.. er ikke noe ordentlig svar på det egenltig. Er bare fordi han liker å briefe med at han tør å fly 2,5 meter over bakken.. Også tar det seg bra ut som bakgrunnsbilde på laptopen på skolen da;) Det mest utrolige er at han ikke slår seg. Han har gjort det der en del ganger nå da, så teknikken begynner å sitte... Men man hører ikke et lite au en gang når han treffer bakken La med et par bilder til der han hopper.. De bildene er gamle, også er de tatt med et Casio Exilim EX-M2 kompaktkamera med hele 2 mpixel, så bildene er ikke akkurat noe eye candy, men man ser da at det er en som hopper ihvertfal. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Bra bilder :-) Kom bare til å tenke på dette bomskuddet som kom som en refleks under en volleyballkamp, da broderen plutselig skulle ofre seg på en ball som gikk rett mot meg/linja. 85mm 1.4 er ikke særlig kjapp på autofokus og på toppen av det hele ble singelfokus valgt fremfor kontinuerlig (fokuskontrollen til 5D-en sto på AF-Auto). Forøvrig ble ingen skadd under opptaket av dette bildet.. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 La med et par bilder til der han hopper.. 5537584[/snapback] Snøen ser ikke spesielt dyp ut på det første bildet... Lenke til kommentar
andreash Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Minner meg om spillet Armed and dangerous :!: tss trenger ikke øks, det er jo en svær hai der med store skarpe tenner, han/hun kunne ha kuttet trærne 5536391[/snapback] Er det tatt oppe ved Asker kirke eller? Like før/etter fotoboksen? Lenke til kommentar
Bullfrog_ Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 nei, er tatt på jordet på oversiden av Hydro Texaco på hvalstad, men det er jo ikke så langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå