Gå til innhold

Når kommer P990?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir jo det samme som å spørre deg hvorfor i all verden du kaller deg DELL 9200. Ikke akkurat bra merkevare.

Det er jo helt subjektivt.

6485999[/snapback]

Kanskje fordi jeg registrerte meg her for å høre hvilken bærbar PC jeg skulle satse på, og den som var mest interessant for meg var da en Dell Inspiron 9200. Jeg kjøpte dog en 9300 i April. Har prøvd å få navnet mitt forandret i et halvt år nå, men ingen tegn til noe medvillighet her på forumet engang.

:roll:

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Det blir jo det samme som å spørre deg hvorfor i all verden du kaller deg DELL 9200. Ikke akkurat bra merkevare.

Det er jo helt subjektivt.

6485999[/snapback]

Kanskje fordi jeg registrerte meg her for å høre hvilken bærbar PC jeg skulle satse på, og den som var mest interessant for meg var da en Dell Inspiron 9200. Jeg kjøpte dog en 9300 i April. Har prøvd å få navnet mitt forandret i et halvt år nå, men ingen tegn til noe medvillighet her på forumet engang.

:roll:

6486105[/snapback]

send privat melding til en av moderatorene med det du ønsker hete så forandrer de det.

Lenke til kommentar

Da ser det kanskje ut som min gode gamle p910 blir skiftet ut også. Den begynner å synge på siste verset, meget godt brukt. Har vært en kjempetelefon. Vurdere nå denne p990 eller HTC sin TyTN.

Noen som vet pris på p990 med telenor bedrift? Eller TyTN med Telenor Bedrift?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...