Gå til innhold

Når kommer P990?

Anbefalte innlegg

rontonic

For det det er verdt, hvis han er den han sier han er, så er det ok.

Og kult å "få" modeller tidlig, selv om de sjelden viser det fulle potensialle i en beta model, de fryser og har masse bugs.

Men en interresant ting, K800, tok faktisk bedre bilder i en beta versjon, en den nå gjør i retail versjon...

Vet Nokia bl.a har sluttet å gi ut beta modeller til bl.a M-R for test, pga de er redd for at disse skal trekke inntrykket ned.

Men det er alltids mulig å "få" skaffet seg pre lanserte modeller, vet N73 ble forsøkt solgt i london for 2300£ for to mnd siden.

Så har du kontakter, eller kr... så er veldig mye mulig!

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel du antyder at jeg er en av de som TROR jeg vet noe.

Jeg er Mobilguiden666 ( Ja, vet man ikke kan ha to brukere, men Mobilguiden666 fungerer ikke. Amobil er på saken ) med 1400 poster. Jeg har testet flere telefoner her før de har kommet ut,  jobbet 8 år i Telekom.  Tror du fremdeles jeg er en "insider" som tror jeg vet noe?

6443837[/snapback]

For det første har jeg aldri sagt du er en "innsider" som tror du vet noe. Den første posten som det ble bråk om var ikke ment som noe angrep på noen. Og jeg vet godt hvem du er, men poenget mitt er at det hele tiden er motstridende meninger (som jeg velger å kalle det) på når nye mobiler kommer.

bmwm3 mener august, du mener det er feil, helt i orden, men med mindre den kommer fra september og utover er det noen som har "tippet" feil.

Og igjen, den posten var ikke ment som "angrep" på noen her inne.

bmwm3: saken her var vel bare når p990 blir tilgjengelig i butikk, fullt mulig at mange allerede har denne modellen, det er jo veldig sannsynlig.

Lenke til kommentar
Ok. greit nok. Jeg "tror " allikevel at denne kommer før August.

BTW så er Samsung Z150 og Z540 ute idag...

6444688[/snapback]

Vel, jeg også "tror" det nå, innen uke 31, bør vi se denne.

Men jeg sier heller den kommer litt senere enn jeg tror, for denne mobilen er så utsatt allerede, og folk har ventet på den alfor lenge.

Bedre å bli positivt overrasket, enn å bli skuffet igjen og igjen, som tilfellet har vært med denne mobilen her...

btw, hvordan liker du den?

Lenke til kommentar
Jeg lurer på når Sony Ericsson P990 kommer ut

5534978[/snapback]

Den var ventet i mars, men blir utsatt pga problemer med nye UIQ'en. Kommer trolig rundt mai en gang.

5535069[/snapback]

Kommer den aldri!? :cry: ...ser av første innleggene her var de spekulasjoner rundt mai...nå er vi i juli..fortsatt ingen P990i..

Nå er jeg passe lei av å vente....tok en tlf til en forhandler i går, og de sa at en skulle komme "i løpet av august en gang". Ringte deretter SonyE`s kundesenter og der var det " i løpet av aug/sept" .....yiiiikes

:hrm:

Står klar med masse tilbehør, ny minnebrikke på 1G, ny Bluetooth™-stereohodesett HBH-DS970 og holder i bilen er montert..bestilt en TomTom Mobile 5 for GPS navigasjon (se diskusjon TomTom Mobile vs TomTom One) ..nå manger jeg bare den helsikes tlf..og bestillingen ble lagt inn i FEBRUAR....aaaarhg!.. Hadde det bare vært en annen tlf på markedet som kunnet svingt seg like godt som jeg har likt P910i så hadde det vært så mye bedre. Allikevel har jeg ikke funnet noe fullgodt alternativ til P990i..så jeg venter tålmodig..(?) :w00t:

post-97143-1152776441_thumb.gif

Lenke til kommentar
Står klar med masse tilbehør, ny minnebrikke på 1G, ny Bluetooth™-stereohodesett HBH-DS970 og holder i bilen er montert..bestilt en TomTom Mobile 5 for GPS navigasjon (se diskusjon TomTom Mobile vs TomTom One) ..nå manger jeg bare den helsikes tlf..og bestillingen ble lagt inn i FEBRUAR....aaaarhg!.. Hadde det bare vært en annen tlf på markedet som kunnet svingt seg like godt som jeg har likt P910i så hadde det vært så mye bedre. Allikevel har jeg ikke funnet noe fullgodt alternativ til P990i..så jeg venter tålmodig..(?)  :w00t:

6482400[/snapback]

Støtter P990i TomTom Mobile??

Lenke til kommentar
Jeg lurer på når Sony Ericsson P990 kommer ut

5534978[/snapback]

Den var ventet i mars, men blir utsatt pga problemer med nye UIQ'en. Kommer trolig rundt mai en gang.

5535069[/snapback]

Kommer den aldri!? :cry: ...ser av første innleggene her var de spekulasjoner rundt mai...nå er vi i juli..fortsatt ingen P990i..

Nå er jeg passe lei av å vente....tok en tlf til en forhandler i går, og de sa at en skulle komme "i løpet av august en gang". Ringte deretter SonyE`s kundesenter og der var det " i løpet av aug/sept" .....yiiiikes

:hrm:

Står klar med masse tilbehør, ny minnebrikke på 1G, ny Bluetooth™-stereohodesett HBH-DS970 og holder i bilen er montert..bestilt en TomTom Mobile 5 for GPS navigasjon (se diskusjon TomTom Mobile vs TomTom One) ..nå manger jeg bare den helsikes tlf..og bestillingen ble lagt inn i FEBRUAR....aaaarhg!.. Hadde det bare vært en annen tlf på markedet som kunnet svingt seg like godt som jeg har likt P910i så hadde det vært så mye bedre. Allikevel har jeg ikke funnet noe fullgodt alternativ til P990i..så jeg venter tålmodig..(?) :w00t:

6482400[/snapback]

Ettersom jeg har gitt opp å vente på p990, så har jeg kikket en del på andre modeller. Qtek 9600 synes jeg virker som en mye mer som en komplett telefon. Derfor går jeg sannsynligvis for den istendenfor. Men den har jo heller ikke kommet ut på markedet ennå så... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...