Gå til innhold

Når kommer P990?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, August er ikke helt korrekt. Kan ikke si mer, men som sagt. følg med.....Hvis jeg er heldig legger jeg ut en test innen 7 dager

6407379[/snapback]

Vel, uke 32 (som bmw sier) er 2. uke i august, og du sier at det ikke er helt korrekt med august. Som vanlig har vi "insidere" som tror de vet noe... ;)

Lenke til kommentar
Vel, August er ikke helt korrekt. Kan ikke si mer, men som sagt. følg med.....Hvis jeg er heldig legger jeg ut en test innen 7 dager

6407379[/snapback]

Vel, uke 32 (som bmw sier) er 2. uke i august, og du sier at det ikke er helt korrekt med august. Som vanlig har vi "insidere" som tror de vet noe... ;)

6408986[/snapback]

Det har vært ekstremt mye frem og tilbake med denne mobilen, så litt feil info her og der kan fort oppstå.

Det kan skje de beste, og er nok ikke vondt ment...

:)

Planen var at denne mobilen skulle komme i 1 kvartal, den ble avslørt tidligre, og det er nok med på å lage "skandalen" større rundt denne mobilen.

Men, hvis det som KAN rettferdig gjøre denne utsettelsen, er at den er mer ferdig enn visse andre mobiler som kommer på markedet, f.eks N80.

;)

Og jeg tror at den som venter på noe godt osv...

Lenke til kommentar

Apropos Venting, fikk denne eposten fra prisguiden i går

Sony Ericsson P990i

er nå tilgjengelig i prisguiden til en pris på

kr 6099.00

Du kan se mer om dette på

https://prisguiden.no/produkt/38050 .

Vennlig hilsen

Prisguide-teamet

Så da er vel ikke uke 32 så langt unna lenger.

En god grunn til å glede seg til høsten.

Og selv om de har brukt lang tid på å levere den, så tror jeg venter litt med å kjøpe den til jeg hører hva slags erfaringer spydspissene blant mobilkjøperne har å si om den, om den er kvitt alle barnesykdommene sine :)

Lenke til kommentar
Jeg har også bestilt denne på utenabonnement.no men er noe usikker på seriøsiteten på denne bedritften, så jeg avventer og ser hva som skjer.

6432190[/snapback]

Var noe usikker jeg også, men valgte å ringe en kamerat først for å høre med han... Ettersom han har tidligere handlet flere telefoner der. Han hadde ingen negative ting å si, kun positive.

Lenke til kommentar

6407379[/snapback]

6408986[/snapback]

Så du mener jeg er en "insider" som "tror" jeg vet noe?

hehe......

Vi får se da vettu. Du har ikke fulgt så nøye med på Amobil ser jeg.....

Lenke til kommentar

Vel du antyder at jeg er en av de som TROR jeg vet noe.

Jeg er Mobilguiden666 ( Ja, vet man ikke kan ha to brukere, men Mobilguiden666 fungerer ikke. Amobil er på saken ) med 1400 poster. Jeg har testet flere telefoner her før de har kommet ut, jobbet 8 år i Telekom. Tror du fremdeles jeg er en "insider" som tror jeg vet noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...