Mr team Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Uke 32, kan man forvente P990. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Helt utrolig at d går ann å bruke så lang tid. Uke 32, må nesten ha med årstall også, slik man holder rede på ka år man hørte om den å ka år den kom (vist den kommer i uke 32) på markedet. Helt utrolig. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 en grunn er vel også at det lakk info om den på et relativt tidlig stadium slik at vi føler at det har gått kjempelang tid Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 en grunn er vel også at det lakk info om den på et relativt tidlig stadium slik at vi føler at det har gått kjempelang tid 6408674[/snapback] Og at den skulle komme et par kvartal før... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Vel, August er ikke helt korrekt. Kan ikke si mer, men som sagt. følg med.....Hvis jeg er heldig legger jeg ut en test innen 7 dager 6407379[/snapback] Vel, uke 32 (som bmw sier) er 2. uke i august, og du sier at det ikke er helt korrekt med august. Som vanlig har vi "insidere" som tror de vet noe... Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Vel, August er ikke helt korrekt. Kan ikke si mer, men som sagt. følg med.....Hvis jeg er heldig legger jeg ut en test innen 7 dager 6407379[/snapback] Vel, uke 32 (som bmw sier) er 2. uke i august, og du sier at det ikke er helt korrekt med august. Som vanlig har vi "insidere" som tror de vet noe... 6408986[/snapback] Det har vært ekstremt mye frem og tilbake med denne mobilen, så litt feil info her og der kan fort oppstå. Det kan skje de beste, og er nok ikke vondt ment... Planen var at denne mobilen skulle komme i 1 kvartal, den ble avslørt tidligre, og det er nok med på å lage "skandalen" større rundt denne mobilen. Men, hvis det som KAN rettferdig gjøre denne utsettelsen, er at den er mer ferdig enn visse andre mobiler som kommer på markedet, f.eks N80. Og jeg tror at den som venter på noe godt osv... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Apropos Venting, fikk denne eposten fra prisguiden i går Sony Ericsson P990i er nå tilgjengelig i prisguiden til en pris på kr 6099.00 Du kan se mer om dette på https://prisguiden.no/produkt/38050 . Vennlig hilsen Prisguide-teamet Så da er vel ikke uke 32 så langt unna lenger. En god grunn til å glede seg til høsten. Og selv om de har brukt lang tid på å levere den, så tror jeg venter litt med å kjøpe den til jeg hører hva slags erfaringer spydspissene blant mobilkjøperne har å si om den, om den er kvitt alle barnesykdommene sine Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ubekreftet 14.08.06. Ser dessverre ut som mer og mer tyder på August, enda ryktene sa den skulle komme i juli Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Sveits, http://www.toppreise.ch/prod_72572.html 5000kr Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Bestilte telefonen fra www.utenabonnement.no Håper jeg får den på release dato... PRIS: 5 008,75 NOK (Inkl. moms) Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 lurer på om det blir noe store forandringer fra m600 til p990 ? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg har også bestilt denne på utenabonnement.no men er noe usikker på seriøsiteten på denne bedritften, så jeg avventer og ser hva som skjer. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg har også bestilt denne på utenabonnement.no men er noe usikker på seriøsiteten på denne bedritften, så jeg avventer og ser hva som skjer. 6432190[/snapback] Var noe usikker jeg også, men valgte å ringe en kamerat først for å høre med han... Ettersom han har tidligere handlet flere telefoner der. Han hadde ingen negative ting å si, kun positive. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Høres meget bra ut, da beholder jeg bestillingen inntil videre i alle fall. Lenke til kommentar
Mobilguiden Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Vel, August er ikke helt korrekt. Kan ikke si mer, men som sagt. følg med.....Hvis jeg er heldig legger jeg ut en test innen 7 dager 6407379[/snapback] Vel, uke 32 (som bmw sier) er 2. uke i august, og du sier at det ikke er helt korrekt med august. Som vanlig har vi "insidere" som tror de vet noe... 6408986[/snapback] Så du mener jeg er en "insider" som "tror" jeg vet noe? hehe...... Vi får se da vettu. Du har ikke fulgt så nøye med på Amobil ser jeg..... Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det pangryktet om at det kom til å dukke opp noe info i Juli var bare tull da, eller? Forventet er i slutten av AUgust? Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 En mnd fra nå, bør den være i Europeiske butikker, virker som den blir shippa i disse dager. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Høres strålende ut, venter i spenning Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Så du mener jeg er en "insider" som "tror" jeg vet noe? hehe...... Vi får se da vettu. Du har ikke fulgt så nøye med på Amobil ser jeg..... 6437932[/snapback] Opplys meg gjerne hva jeg ikke har fulgt med på. Lenke til kommentar
Mobilguiden Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Vel du antyder at jeg er en av de som TROR jeg vet noe. Jeg er Mobilguiden666 ( Ja, vet man ikke kan ha to brukere, men Mobilguiden666 fungerer ikke. Amobil er på saken ) med 1400 poster. Jeg har testet flere telefoner her før de har kommet ut, jobbet 8 år i Telekom. Tror du fremdeles jeg er en "insider" som tror jeg vet noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå