Gå til innhold

Når kommer P990?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ventet for lenge på p990 nå. leste ett annet sted her at palm snart vil lansere Treo 700ettellerannet med 3g. Hvis de klarer å levere denne ved lansering og den også får wifi kjøper jeg denne. hvis ikke, kan det hende valget faller på qteck s200

det er sommer allerede, og man vil være ute mest mulig :)

Lenke til kommentar

Puuhh , som jeg savner min gamle P910. Den gikk dessverre i svart og alle opplivningsforsøk var mislykket. Dette var i mars.

Har en K600 som ”ventetelefon” og den irriterer vettet av meg. KAN feks. en avtalebok gjøres verre?

Vet ikke om jeg holder ut en måned til, var på nippet her om dagen å skaffe meg en Qtek. Men jeg fikser ikke Qtek, det utrekketastaturet skriker i billig plast. Mulig det er meg det er noe feil med, men det jeg har sett fra den fabrikanten imponerer meg ikke.

Har ikke oversikten hva som er på vei ut i markedet nå, så finnes det et reelt alternativ til P990? Ikke Qtek, men har feks. Nokia noe på gang?

Dersom den ikke er på markedet i løpet av Juni må jeg skaffe meg noe annet.

Mulighet for synkronisering med Lotus Notes er en forutsetning.

Lenke til kommentar
Puuhh , som jeg savner min gamle P910. Den gikk dessverre i svart og alle opplivningsforsøk var mislykket. Dette var i mars.

Har en K600 som ”ventetelefon” og den irriterer vettet av meg. KAN feks. en avtalebok gjøres verre?

Vet ikke om jeg holder ut en måned til, var på nippet her om dagen å skaffe meg en Qtek. Men jeg fikser ikke Qtek, det utrekketastaturet skriker i billig plast. Mulig det er meg det er noe feil med, men det jeg har sett fra den fabrikanten imponerer meg ikke.

Har ikke oversikten hva som er på vei ut i markedet nå, så finnes det et reelt alternativ til P990? Ikke Qtek, men har feks. Nokia noe på gang?

Dersom den ikke er på markedet i løpet av Juni må jeg skaffe meg noe annet.

Mulighet for synkronisering med Lotus Notes er en forutsetning.

6079150[/snapback]

Nokia's E serie kan være aktuell for deg, evt SE M600 som kommer om ca en mnd.

Lenke til kommentar

Takk for tips.

Sjekket prisguiden, men E-serien mangler vel trykkfølsom skjerm? (forutsetning, glemte å nevne det)

M600 kan være et godt alternativ, mangler kamera, egentlig er like greit. Bilder skal man ta med DSLR uansett ;)

Jeg folder mine hender og ber om en snarlig lansering av P990.

SE, surprise me ! :ermm:

Lenke til kommentar
Takk for tips.

Sjekket prisguiden, men E-serien mangler vel trykkfølsom skjerm? (forutsetning, glemte å nevne det)

M600 kan være et godt alternativ, mangler kamera, egentlig er like greit. Bilder skal man ta med DSLR uansett  ;)

SE, surprise me !  :ermm:

6081052[/snapback]

Ja, nokia får først TS på plass senere iår (slutten av året ser det ut som)

M600 fra SE er her Juni, P990 Juli slik det nå ser ut.

Men alt skal være ferdig, FW er knirkefri og fin, så alt skal være på plass for snarlig salg av disse. (les, ikke flere utsettelser)

:)

Lenke til kommentar
Takk for tips.

M600 kan være et godt alternativ, mangler kamera, egentlig er like greit. Bilder skal man ta med DSLR uansett  ;)

SE, surprise me !  :ermm:

6081052[/snapback]

Ja, nokia får først TS på plass senere iår (slutten av året ser det ut som)

M600 fra SE er her Juni, P990 Juli slik det nå ser ut.

Men alt skal være ferdig, FW er knirkefri og fin, så alt skal være på plass for snarlig salg av disse. (les, ikke flere utsettelser)

:)

6081282[/snapback]

Kommer nokia med TS? E serie mobil d da?

Lenke til kommentar
Shit pommfritt!! Har ventet på P990 siden desember, og nå leser jeg at den ikke kommer i juni allikevel, men i JULI!!

Næ...nå bestiller jeg heller en Qtek.  :hmm:

6116057[/snapback]

Ja, gjør det... denne kommer jo aldri! Jeg kjøpte meg en Qtek 9100 som jeg er superfornøyd med! Genial liten sak, med samtidig ca. samme størrelse på skjerm og slikt. Og tastaturet på denne er mye bedre å skrive med.

Lenke til kommentar
Shit pommfritt!! Har ventet på P990 siden desember, og nå leser jeg at den ikke kommer i juni allikevel, men i JULI!!

6116057[/snapback]

Ja, gjør det... denne kommer jo aldri! Jeg kjøpte meg en Qtek 9100 som jeg er superfornøyd med! Genial liten sak, med samtidig ca. samme størrelse på skjerm og slikt. Og tastaturet på denne er mye bedre å skrive med.

6116399[/snapback]

Hørte nå fra meget pålitelig kilder at P990 ikke vil komme i det hele tatt. :tease:

Dette begrunnes med at komponentene er såpass dyre, og markedet for en så komplisert telefon vil ikke svare seg. De vil heller satse på M600 som nå er like rundt hjørne.

Lenke til kommentar

6116057[/snapback]

6116399[/snapback]

Hørte nå fra meget pålitelig kilder at P990 ikke vil komme i det hele tatt. :tease:

Dette begrunnes med at komponentene er såpass dyre, og markedet for en så komplisert telefon vil ikke svare seg. De vil heller satse på M600 som nå er like rundt hjørne.

6120738[/snapback]

Den vil da komme!?

Men den er jo såpass dyr i forhold til hva man får igjen, så en Qtek er jo mer lønnsomt!

Lenke til kommentar
Hørte nå fra meget pålitelig kilder at P990 ikke vil komme i det hele tatt. 

Tror du skal revurdere hvor pålitelig den kilden din er ...

Mht til at P990 er forsinket flere mnd, tror du da komponenetene blir dyrere med tiden, nei - de blir billigre!

Billigre i innkjøp og å produsere!

:hrm:

Hørte senest for timer siden hvor nær P990 var ved å være ferdig.

Vi har den her i Juli.

:cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...