javed86 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ja, det er et program du kan bruke til alle SE telefoner. Den laster automatisk ned nyeste versjon til telefonen din når du kobler til og skal oppdatere. Selve programmet trenger du ikke å oppdatere 6810545[/snapback] så hvordan får man vite om siste oppdatering da? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Du installerer Sony Ericsson Update Service på PC-en og kobler til datakabel. Start programmet og følg instruksjonene på skjermen. Programmet laster ned programmvare til mobiltelefonen via internett mens du oppdaterer, så du trenger ikke å laste ned noe manuelt. Kan lage en guide. er enklere med screenshots, korrekte anvisninger o.l. Men ikke i dag. Begynner å bli kvelden. Kommer nok i morgen Lenke til kommentar
Morten1959 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ringte Sony Ericsson i dag, er lagt ut ny fw til P990i. Heter R07A. Fikk ikke svar hva forskjeller var fra R05A, men det blir vel annonsert snart her tenker jeg. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) R7A mener du vel? Iallefall den jeg har på mobiltelefonen min. Oppdaterte i går. Har ikke hatt problemer etter det, forutenom tredjepartsproblemet og treg Quickword Edit: Sa hva snille Jornan har til dere: http://www.church-hill.no/symbian/guider/s...ate_service.pdf En guide til Sony Ericsson Update Service Endret 6. september 2006 av jornan Lenke til kommentar
javed86 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 har prøvd å oppdatere...men på en måte så vil ikke programmet videre...står: "vent, laster ned telefonprogramvare...." skal vel vanligvis ta 10-15 min skal det ikke? har latt den stå to ganger i over en time...men den vil ikke videre!! hva skal jeg gjøre.... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det skal ikke ta så lang tid. Med mindre du har 56 kb linje Prøv å reinstaller programmet. Hvis ikke bør du kontakte SE Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 OK, i går ble jeg rett og slett DRITTSUR. Jeg fikk en melding fra banken med et bokmerke til WAP. Telefonen kaller det en "wap-push" melding. Men uansett hva jeg gjør så vil ikke telefonen åpne meldingen. Jeg trykker på innboksen og alt som skjer: "Ikke funnet". Så får jeg ikke tilgang til innboksen min. Den ser bare tom ut. Jeg får nye SMS'er, men disse får jeg ikke lest . Noen som vet om jeg kan få tilgang til Backup-filene og slette akkurat den meldingen, for så å restore igjen? Alle andre funksjoner virker. Har nyeste software/firmware. Lenke til kommentar
trondrm Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Fikk meg en ny P990 gjennom jobben i forrige uke. Har tidligere hatt p800 og p900 og var fornøyd med de. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil ha den med flipp-lukket eller flipp-åpen modus... Tester ut begge to. Jeg har ikke oppgradert noe sw eller fw og regner kanskje med at det er noen oppdateringer å hente. Men det jeg lurer på er om funksjonen for å kunne svare anrop med å åpne flippen finnes i nyere fw? Jeg er vant til at både skyvetelefoner og klapptelefoner kan svare anrop med å åpne dekslet. Jeg kan ikke finne noen funksjon for dette på p990. Er dette mulig nå? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Høres nesten ut som om du snakker om to mobiltelefoner her. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil ha den med flipp-lukket eller flipp-åpen modus... Tester ut begge to. Håper du er klar over at det bare finnes en type P990i? (ja, mne kan kverrulere og si at det finnes to dyper P990, men det finnes kun én tupe P990i). Flippen kan monteres og demonteres, så det er samme mobiltelefonen. Skriver det i tilfelle du trodde det var to Dessverre, og utrolig nok, kan man ikke ta mobiltelefonen ved å åpne flippen. Men det er lov å håpe på at det blir lagt til i neste FW (hvilken er nyeste nå?). Eller så kommer det forhåpentlig vis noen tredjepartsprogrammer som fikser det etter hvert. Noen programmerere som kunne påtatt seg jobben med å lage et slikt enkelt program? Lenke til kommentar
TorkildSt Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei, jeg har nå skumlest alt som står om P990i. Jeg kjenner meg ikke igjen i noen av sakene jeg da, Jeg har hatt 2 stk. qtek, den siste jeg hadde la jeg i skapet i juli, hadde da brukt den i 2 mnd det er en qtek 9100. Den er utrolig tungvinn å bruke som tlf. Qtek har drit dårlig kamera. Jeg opplever p990i som et veldig godt alternativ den er kjapp å grei å bruke med klaffen igjen. og en avansert mini pc med klaffen oppe. Har brukt den i 3 uker nå og er like fornøyd. Lenke til kommentar
zand Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Noen programmerere som kunne påtatt seg jobben med å lage et slikt enkelt program? 7048903[/snapback] Med tanke på at alle programmer for Symbian 9 (og nyere) må sertifiseres skal det godt gjøres at noen lager et slikt lite program (i alle fall blant hobbyutviklere). Både en tidkrevende og kostbar prosess å få programmene sertifisert. Lenke til kommentar
3121 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har lastet ned Opera Mini til min P990i, men får følgende meldin på hver side jeg prøver å gå inn på; En MIDlet i koble til internett. Vil du tillate dette? Alternativene er "Ja, bare denne økten", " Nei" Irriterende, ellers funker det bedre enn den forhåndsinnstallerte browseren. Noen tips hva jeg kan gjøre her? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har samme problemet. Utrolig irriterende at man må godta å sende data hver økt. Finner ingenting i instillingene, slik det var på UIQ 2.1 Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det samme gjelder Series 60, det er vel en del av de nye sikkerhetstiltakene.. Det skal jo hindre såkalte ondsinnede programmer å koble seg til internett. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Det er irriterende. Men betyr det sammtidig at alle nye Symbian telefoner er 100 % garantert virusfrie? Hvis de må ha disse Symbian-signed greiene og ikke kan koble seg til nettet uten tilatelse, da er det vel ganske umulig? Mc Afee bør i såfall se etter ny jobb... Endret 26. oktober 2006 av jornan Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Er det bare jeg som på irriterer meg grønn over at telefonen på død og liv skal koble seg opp mot UMTS-nettet for enhver pris? Under vanlige taleanrop er jo det virkelig ikke nødvendig! Jeg bor på Hamar med laber UMTS-dekning, spesielt innedørs. Er tilbake til gamle "90-tallsdager" hvor jeg må flytte meg til andre rom i huset for å kunne prate uten skurring og hakking. I samme rom sitter folk med GSM-telefoner og skravler med FULL DEKNING! OMFG! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ja, det er bare deg som irriterer deg over det Det kan nemlig skrus av FO - Hovedmeny - Verktøy - Kontrollpanel - Forbindelser - Mobilnett - Meny - GSM/3G-nett - Velg Kun GSM. Du sparr strøm og dekningen blir mye bedre. Men der det er god 3G dekning vil også lydkvaliteten bli bedre på GSM nett har jeg hørt. Aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Takk så mye for den jornan . Men fortsatt burde telefonen vært smart nok til å koble seg sømløst over på GSM-nettet i en samtale ved dårlig dekkning. Endret 28. oktober 2006 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Den burde det. Men det kan være mange prosesser som syns UMTS nettet er kjekt å ha. Hvis du for eksempel har satt et program til å autooppdatere seg da, eller e-posten lastes ned automatisk så er det kjekt med UMTS nett. Men alikevel bør den kobles ut ved samtaler for å forbedre dekningen dersom den er dårlig Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 jeg synes det er litt teit at den innebygde webleseren ikke vil åpne seg når flippen er igjen, litt upraktisk av og til synes jeg da, og telefonen får helt noia av og til når jeg lukker igjen flippen mens et program er åpent eller noe slikt, men det skjer sikkert bare meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå