Holtemann Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 P990i kommer aldri til å være en kameratelefon for å tilfredsstille fjortissene som bare skal ha 200 megapiksler. Her er det snakk om maksimum funksjonalitet, syncmuligheter som er meget viktig, touchscreen, wi-fi og flere mulige tastaturløsninger. Du kan jo fortelle meg hva eller hvem som leverer mer enn det? Lenke til kommentar
karce Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) men hele ideen bak pxxx serien er at den skal være den perfeke hybrid mellom pda og mobiltelefon. alt du nevnte er veldig veldig sant. men innvendige tastesettene er ubrukelige med mindre du har fjortisfingre som er små nok til å treffe tastene. cameramera vil ikke være blandt de bedre, noe som er synd.det vil bli en fantastisk telefon, det er jeg sikker på, men det vil ikke kunne leve opp til potensialet den har. Det gjorde p800/900. Endret 20. april 2006 av karce Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg er enig i at den ikke får "forut for sin tid" stempelet, det gjør den ikke, og det er SE sin egen feil Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 men hele ideen bak pxxx serien er at den skal være den perfeke hybrid mellom pda og mobiltelefon. alt du nevnte er veldig veldig sant. men innvendige tastesettene er ubrukelige med mindre du har fjortisfingre som er små nok til å treffe tastene. cameramera vil ikke være blandt de bedre, noe som er synd.det vil bli en fantastisk telefon, det er jeg sikker på, men det vil ikke kunne leve opp til potensialet den har. Det gjorde p800/900. 5953879[/snapback] P-serien er vel ikke helt beregnet for å tilfredstille alle krav. Det er vel egentlig en serie der det er satt fokus på arbeidsmuligheter, med synkronisering med både e-post, kontakter, notater, oppgaver osv., office funksjoner og er en proffesjonell mobiltelefon/PDA. Jeg mener det blir feil å si at de skal være den perfekte hybrid mellom pda mobiltelefon. Den er ikke rettet mot multimedia, men proffesjonalitet Men nok OT; M600i er nå på vei til butikkene, så P990i er nok ikke så langt unna den heller Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Men nok OT; M600i er nå på vei til butikkene, så P990i er nok ikke så langt unna den heller M600 på vei inn i butikkene? Juni er den her, P990 er her Juli. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 ah man! nå var jeg glad i 23minutter... juli er lenge til ass! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Juni er jo virkelig ikke så lenge til, denne mnd er straks over og da er det bare en mnd igjen til 1juni. Juli derimot virker veldig lenge til.. men har bursdag 29juli.. så den kan gjerne komme litt før det så jeg kan ønske meg den.. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Men nok OT; M600i er nå på vei til butikkene, så P990i er nok ikke så langt unna den heller M600 på vei inn i butikkene? Juni er den her, P990 er her Juli. 5954568[/snapback] http://www.mobilsenteret.net/default.asp?K...36&Vare_ID=8265 Står 2 - 3 ukers ventetid. Med andre ord, på vei inn i butikkene Endret 20. april 2006 av jornan Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Dette blir for dumt... fatter ikke at SE gjør dette... Har sett artikkler som ble skrevet i oktober, hvor de sier at denne telefonen er kjempe bra... Lurer på hvor bra den er når den kommer ut... og hvordan konkurrentenes telefoner vill være... kommer den ikke før i juli, tviler jeg på at den vill være så sinnsykt bra... Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Dette blir for dumt... fatter ikke at SE gjør dette... Har sett artikkler som ble skrevet i oktober, hvor de sier at denne telefonen er kjempe bra... Lurer på hvor bra den er når den kommer ut... og hvordan konkurrentenes telefoner vill være... kommer den ikke før i juli, tviler jeg på at den vill være så sinnsykt bra... 5988892[/snapback] Helt enig... Er snart 1år siden jeg hørte om denne telefonen for første gang og har gledet meg siden. Dette begynner og bli latterlig Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Tviler på at den ventetiden er reell Lenke til kommentar
Morten1959 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Dette blir for dumt... fatter ikke at SE gjør dette... Har sett artikkler som ble skrevet i oktober, hvor de sier at denne telefonen er kjempe bra... Lurer på hvor bra den er når den kommer ut... og hvordan konkurrentenes telefoner vill være... kommer den ikke før i juli, tviler jeg på at den vill være så sinnsykt bra... 5988892[/snapback] Helt enig... Er snart 1år siden jeg hørte om denne telefonen for første gang og har gledet meg siden. Dette begynner og bli latterlig 5989180[/snapback] Kan saktes lure på hva tid P990 kommer, tviler igrunnen på om den kommer i det hele tatt når man leser følgende link http://mobil.mkf.se/ArticlePages/200605/03..._MOB983.dbp.asp Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Kjedeliiiig! Det er rimelig kjipt om det stemmer Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Dette var helt crap!! vente F meg over 1 år joooo!! men men er ikke mye vi kan gjøre heller, smøre med tålmodighet og øl! *Skål folkerns* Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Dette blir for dumt... fatter ikke at SE gjør dette... Har sett artikkler som ble skrevet i oktober, hvor de sier at denne telefonen er kjempe bra... Lurer på hvor bra den er når den kommer ut... og hvordan konkurrentenes telefoner vill være... kommer den ikke før i juli, tviler jeg på at den vill være så sinnsykt bra... 5988892[/snapback] Du er ikke alene. Så denne mobilen i oktober dagen etter den ble lansert, og SE sa at den ville komme i februar, senest mars. Ryktene sa det samme. Da februar hadde passert tenkte jeg at SE hadde hatt forsinkelser før, så jeg kunne nok vente til slutten av mars. Men ut i april var for lenge. Og nå er vi her. Mai...! P990i er nok en myte. Alle har hørt om den. Alle snakker om den. Men de færreste vet egentlig når den kommer! Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) P990i er nok en myte. Alle har hørt om den. Alle snakker om den. Men de færreste vet egentlig når den kommer! 6036802[/snapback] Høres nestens ut som Jesus :!: Endret 3. mai 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Vel, mange av oss tolker SE som en gud, så det stemmer bra Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hvis denne modellen hadde vært på markedet for 2-3 måneder siden hadde det vært perfekt timing. Da hadde jo tom. kameraet vært "kjempebra" i forhold til konkurrentene. Men kanskje ikke helt der markedet er da... men jeg greide ikke å vente på SE sin. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hadde planer om å kjøpe P990 og gledet meg vel å lenge, men etter jeg fant ut at N80 ville komme lenge før P990 bestemte jeg meg for å gå får den først, sikker utslitt den når P990 kommer på markedet Så no gleder jeg meg til N80. Uansett,hadde mest lyst på P990 så syns d er utrolig dårlig av SE å drøye dette her så lenge, d er umenneskelig å skulle vente over et år på en telefon. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ble en qtek s200 på meg istedenfor, og nå angrer jeg ikke et sekund på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå