logopop Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Får ikke til:-Kamera (vil ikke ta bilde) -E-post (hvordan konfigurerer jeg den til å bruke internett tilkoblongen fra Telenor?) -Internett (samme som e-posten) -Videotelefoni (må jeg ha et internett oppsett for å bruke video telefoni eller er den bare å begyne å bruke det? Jornan 6695798[/snapback] Har ikke hatt noen kameraproblemer. Gå på 'telenormobil.no' og tast inn telefonnummeret ditt for å få auto-oppsett tilsent telefonen. Det fungerte helt fint hos meg. For å bruke epost/internett må du sette opp en internett-gruppe, deretter bestemme hvilke forbindelser som skal brukes for denne gruppen (wlan, telenor data etc.) Det er ganske godt forklart i brukermanualen, men man må gjerne lese det noen ganger. Endret 18. august 2006 av logopop Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Noen som har hørt noe mer angående Elkjøp, P990 og lagerstatus? Ringte igår og da sa damen at den var på lager etter jeg konfronterte henne med ryktene på Amobil. Lenke til kommentar
Mobilguiden Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 3 oktober kommer den til Elkjøp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+109384 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 hvordan er telefonen å surfe med? Fungerer det på sikrede nett? 6694732[/snapback] Som smurt. Rota litt med å få til proxyinnstillingene, men det ordna seg, og nå er det bare velstand. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Funker kjempebra her, både på åpne nett, og på nett med WEP eller WPA kryptering. Lenke til kommentar
stue Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Høres bra ut. Kommer til å bruke den mye til å surfe med. Noen som prøver å ringe elkjøp? Står jo i kø i det uendelige. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 elkjøp lørenskog har den inne!! 5990,- uten abo Lenke til kommentar
synnove Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Noen som har hørt noe mer angående Elkjøp, P990 og lagerstatus? Ringte igår og da sa damen at den var på lager etter jeg konfronterte henne med ryktene på Amobil. 6697732[/snapback] Bestile telefonen på nett hos Elkjøp i går. Prisen hoppa fra 4948,- til 5495,-. Bestilte den til 5495,-. I dag så jeg at den kostet 4948,-, også ved bestilling. Ringte elkjøp og fikk redusert prisen til 4948,-. Telefonen var da blitt sendt fra hovedlager i Sverige. Fikk sendingsnr. Lenke til kommentar
Morten1959 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Etter 30 timer med P990i må jeg si meg skuffet over at det mangler norsk språk i telefonen og på CD´n. Akkuratt som mange andre opplever her. I bruksanvisningen henvises det til språkfiler på webben(www.sonyericsson.com/support), men de er i beste fall fryktelig godt skjult. Hvis noen her sitter på en god løsning på språkmangelen, hadde det vært interessant å høre. 6694721[/snapback] Serviceverksted har tilgang på oppdatering til Norsk språk. Ligger ikke tilgjengelig på nettet enda. Har selv oppdatert min, ingen problem. Lenke til kommentar
stue Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Vil det være mulig å laste ned fremtidige FW oppgraderinger fra nettet? Eller må man levere den inn? Lenke til kommentar
Morten1959 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Vil det være mulig å laste ned fremtidige FW oppgraderinger fra nettet? Eller må man levere den inn? 6699654[/snapback] Fremtidige oppdateringer laster man selv ned fra nettet. Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Vil det være mulig å laste ned fremtidige FW oppgraderinger fra nettet? Eller må man levere den inn? Fremtidige oppdateringer laster man selv ned fra nettet. Hvis noen vet om url til slike FW-oppdateringer, setter jeg pris på at de setter den ut her! ;-) Ellers er jeg fornøyd med mobilen.. Lærer litt og litt nytt hver dag!! Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hadde Elkjøp (internett) telefonen inne?? Lenke til kommentar
stue Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Har prøvd å ringe, men kommer ikke igjennom. Lang ventetid!! Lenke til kommentar
cane Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Vil det være mulig å laste ned fremtidige FW oppgraderinger fra nettet? Eller må man levere den inn? 6699654[/snapback] Som sagt tidligere mangler jeg norsk språk. Det er ikke no problem. Det er bare å koble til Update Service, og der må man, til tross for siste versjon, velge å gå videre. Da blir mobilen reinstallert og du får norsk språk. Det er ikke nødvendig å levere den inn! Btw...noen som har TomTom software for P990i å selge meg? I tilfelle send meg en PM! Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Blir spennende å se hvor lang tid det tar før vi har skype til denne her Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Endelig har jeg fått telefonen. Men hvordan i huleste kan jeg få opp MAC-adressen på enheten? Om jeg velger å vise det under WLAN-menyen står det bare "Telefonens mac-adresse:" Ikke no mer, kan ikke scrolle eller gjøre noe. HJELP . Edit: Stod vist på pakka . Men fortsatt upraktisk om jeg må finne den igjen senere hos en venn f. eks. Endret 18. august 2006 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
synnove Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Elkjøp hadde telefonen på lager i Sverige. Reagerte på sendingsnr jeg fikk, og spurte. Da kunne vedkommende på kundeservice fortelle at telefonen var sendt fra hovedlager i Sverige i dag. Jeg spurte ikke om lagerstatus. Lenke til kommentar
Zhaar Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 SE har lagt ut ny software til telefonen nå. -Zhaar- Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 står "ikke på lager" på nettsidene til elkjip nå i skrivende stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå