helgenhelgen Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 SE software update virker vedr valg av språk. Denne må hentes under tlf SE 750 denne hentet jeg og den er ok.Ved oppstart etterpå fikk jeg valg mellom mange språk.Sitter nå tilbake med Norsk og Engelsk UK. For meg en helt ny tlf. PS har noen erfaring med oppsett til internett? Lenke til kommentar
3121 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Hvis det er noen i Oslo-området som er sugne på denne telefonen, og ikke finner den på nett eller butikk, kan dette være muligheten for dere; http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...48&pos=3&tot=10 Veldig grei selger som kan anbefales .....og han har de på lager :!: Endret 17. august 2006 av Pallister Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg får ikke tatt bilde. Trykker på både kamera knappen og knappen i modten på flippen men ingenting skjer! Hva er galt? SW feil? Jornan Lenke til kommentar
3121 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg får ikke tatt bilde. Trykker på både kamera knappen og knappen i modten på flippen men ingenting skjer! Hva er galt? SW feil? Jornan 6694124[/snapback] Merkelig? Har jeg ikke hørt om før....mmm gjør du det riktig? Åpner deksel, sørger for at den er i bildemodus, holder inn kameraknappen til du hører "lyde" som lages når du tar bilde. Husk du må holde inn knappen et par sek... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Kar klikket en gang på knappen og holdt den inne. Ingenting hjelper. Det kommer en lukkerlyd, men bilde blir ikke tatt. Har prøvd med både flipp åpen og lukket. Ingentin hjelper. SW versjon R4A Jornan Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Finnes det soft-reset på P990i jornan? Kanskje det kan hjelpe, evt. reboot. Edit: Husker kamera var helt borti natta på prototypen jeg prøvde på CeBit. Måtte debug'es hele tida... Bugger. Vet ikke om det går an å spore rekomandert brev på samme måte som pakker, men i følge Posten.no ligger telefonen min i FISKÅ fortsatt . Endret 17. august 2006 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ja, mulig å resette den. Men jeg vet ikke om den er "hard" eller "soft". Hva er egenlig forskjellen. Ligger i ordet, at den enne resetter mer enn den andre, men er soft-reset det samme som å gjennopprette fabrikkinstillinger og slette brukerdata/nullstille telefonen, eller sletter den norsk språk osv. også? Slik resetter du P990i: Jog Dial opp - stjerne tasten - jog dial ned to ganger - stjerne tasten - Jog Dial ned - stjerne tasten. Da kommer du til en service meny. Valg tre resetter telefonen Tør ikke prøve, i og med at norsk språk kan bli slettet. Men jeg prøver en restart. Kanskje det hjelper Jornan Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Soft-reset er noe jeg har fra "iPaq-verden". Der kunne man ikke ta ut batteriet eller skru den helt av. Derfor soft-reset. Blir vel samme som å skru av. Bare slå av, ta ut batteriet og skru på igjen når jeg tenker meg om . Dette sletter forhåpentligvis RAM'en. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har prøv det. Fungerer dessverre ikke. Ringer Sony Ericssons supporttelefon i morgen og klager. Blir vel bare å oppdatere den via Sony ericsson Update Service så ordner det seg. Jeg må bare vite om det finnes en nyere SW versjon Jornan Lenke til kommentar
cane Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Etter 30 timer med P990i må jeg si meg skuffet over at det mangler norsk språk i telefonen og på CD´n. Akkuratt som mange andre opplever her. I bruksanvisningen henvises det til språkfiler på webben(www.sonyericsson.com/support), men de er i beste fall fryktelig godt skjult. Hvis noen her sitter på en god løsning på språkmangelen, hadde det vært interessant å høre. Lenke til kommentar
stue Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 hvordan er telefonen å surfe med? Fungerer det på sikrede nett? Lenke til kommentar
3121 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Etter 30 timer med P990i må jeg si meg skuffet over at det mangler norsk språk i telefonen og på CD´n. Akkuratt som mange andre opplever her. I bruksanvisningen henvises det til språkfiler på webben(www.sonyericsson.com/support), men de er i beste fall fryktelig godt skjult. Hvis noen her sitter på en god løsning på språkmangelen, hadde det vært interessant å høre. 6694721[/snapback] Er det kanskje mulig å laste ned den norske språkfilen til M600i inntil videre? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Noen som kan gi meg en kjapp how-to på hvordan man skal ta av flippen? P990 frister litt, men jeg vil ikke kjøpe den uten at jeg vet hvordan den er uten flippen. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Det følger med en liten skrutrekker. Er ikke noe problem. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Det følger med en liten skrutrekker. Er ikke noe problem. 6694944[/snapback] Ikke noe man får prøvd ut i butikken imo =\ Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hei er det noen som har mulighet å teste Videosamtale ? Eg har testet d 2ganger på rad nå og første gangen så frøs hele mobilen etter ca 3min måtte slå den av og påigjen og neste gang frøs den etter 1min:o\ Meget irreterende.... Lenke til kommentar
3121 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hva er i veien med mailen?? Jeg sender mail så det griner men greier ikke å motta noen Inngående; pop.online.no Utgående; smtp.online.no Hva kan det skyldes?? Tydelig noe galt med inngående, men hva kan det være? Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Er det noen som har, eller vet hvor, jeg kan få tak i den norske språkfilen til telefonen? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Får ikke til: -Kamera (vil ikke ta bilde) -E-post (hvordan konfigurerer jeg den til å bruke internett tilkoblongen fra Telenor?) -Internett (samme som e-posten) -Videotelefoni (må jeg ha et internett oppsett for å bruke video telefoni eller er den bare å begyne å bruke det? Jornan Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 hvordan er video avspilling? spiller den 240x320? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå