Gå til innhold

Når kommer P990?

Anbefalte innlegg

SE software update virker vedr valg av språk.

Denne må hentes under tlf SE 750 denne hentet jeg og den er ok.Ved oppstart etterpå fikk jeg valg mellom mange språk.Sitter nå tilbake med Norsk og Engelsk UK.

For meg en helt ny tlf.

PS har noen erfaring med oppsett til internett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke tatt bilde. Trykker på både kamera knappen og knappen i modten på flippen men ingenting skjer! Hva er galt? SW feil? :)

Jornan

6694124[/snapback]

Merkelig?

Har jeg ikke hørt om før....mmm gjør du det riktig?

Åpner deksel, sørger for at den er i bildemodus, holder inn kameraknappen til du hører "lyde" som lages når du tar bilde.

Husk du må holde inn knappen et par sek...

Lenke til kommentar

Finnes det soft-reset på P990i jornan? Kanskje det kan hjelpe, evt. reboot.

Edit: Husker kamera var helt borti natta på prototypen jeg prøvde på CeBit. Måtte debug'es hele tida...

Bugger. Vet ikke om det går an å spore rekomandert brev på samme måte som pakker, men i følge Posten.no ligger telefonen min i FISKÅ fortsatt :cry: .

Endret av F-r-e-d-r-i-k
Lenke til kommentar

Ja, mulig å resette den. Men jeg vet ikke om den er "hard" eller "soft". Hva er egenlig forskjellen. Ligger i ordet, at den enne resetter mer enn den andre, men er soft-reset det samme som å gjennopprette fabrikkinstillinger og slette brukerdata/nullstille telefonen, eller sletter den norsk språk osv. også?

Slik resetter du P990i:

Jog Dial opp - stjerne tasten - jog dial ned to ganger - stjerne tasten - Jog Dial ned - stjerne tasten.

Da kommer du til en service meny. Valg tre resetter telefonen :) Tør ikke prøve, i og med at norsk språk kan bli slettet. Men jeg prøver en restart. Kanskje det hjelper :)

Jornan

Lenke til kommentar

Etter 30 timer med P990i må jeg si meg skuffet over at det mangler norsk språk i telefonen og på CD´n. Akkuratt som mange andre opplever her.

I bruksanvisningen henvises det til språkfiler på webben(www.sonyericsson.com/support), men de er i beste fall fryktelig godt skjult.

Hvis noen her sitter på en god løsning på språkmangelen, hadde det vært interessant å høre.

Lenke til kommentar
Etter 30 timer med P990i må jeg si meg skuffet over at det mangler norsk språk i telefonen og på CD´n. Akkuratt som mange andre opplever her.

I bruksanvisningen henvises det til språkfiler på webben(www.sonyericsson.com/support), men de er i beste fall fryktelig godt skjult.

Hvis noen her sitter på en god løsning på språkmangelen, hadde det vært interessant å høre.

6694721[/snapback]

Er det kanskje mulig å laste ned den norske språkfilen til M600i inntil videre?

Lenke til kommentar

Hva er i veien med mailen??

Jeg sender mail så det griner men greier ikke å motta noen

Inngående; pop.online.no

Utgående; smtp.online.no

Hva kan det skyldes??

Tydelig noe galt med inngående, men hva kan det være?

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Får ikke til:

-Kamera (vil ikke ta bilde)

-E-post (hvordan konfigurerer jeg den til å bruke internett tilkoblongen fra Telenor?)

-Internett (samme som e-posten)

-Videotelefoni (må jeg ha et internett oppsett for å bruke video telefoni eller er den bare å begyne å bruke det? :)

Jornan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...