Gå til innhold

Når kommer P990?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6999,- uten abonnement, så den er ikke gratis.

6680702[/snapback]

Det er vel den dyreste hittil?

Snakkes,,,har ventet, så kan godt vente litt til.

Kan strekke meg til maks kr 6000.- så jeg må vel vente til et større parti kommer.

Lenke til kommentar
Hvor står det? Den har ikke innebygget GPS, men kan koble seg til en via Bluetooth.

6681069[/snapback]

veit noen åssen det fungerer, hvordan man koble seg til gps(satelitt) så til å bruke navigasjon systemet på tlf....er det gratis?

Lenke til kommentar
det står på SE sine sider at GPS er integrert i tlf...de som har den, stemmer dette evt hva skal til for å bruke tlf som en GPS??

6681031[/snapback]

Regner med de mener GPRS og ikke GPS. Skriveleif tenker jeg. Men en skriveleif som kan koste dem en saksøkelse. Skal vi saksøke? :p

Whatever, min P990i er levert inn til posten nå og på vei til meg!

Lenke til kommentar
veit noen åssen det fungerer, hvordan man koble seg til gps(satelitt) så til å bruke navigasjon systemet på tlf....er det gratis?

6681636[/snapback]

Det du trenger er en GPS som kommuniserer med P990'en over Bluetooth. Eneheten går på sitt eget batteri. Du kan finne slike her.

Det koster ingen ting å bruke satelittene (God bless US-army). Det som koster er kartene og softwaren på telefonen. Hvilke som duger vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

GPS fra Wayfinder gikk fint.... Men den må være koblet til internett hele tiden for å få frem kart og kjøre i demo.... Bra for dem som har wifi!! :tease: Men kan nok ikke bruke den når jeg er ute og kjøre med GPS uten wifi :(

Tror nok jeg skal ha et annet prg istedet hvis det kommer noen som støttes av p990

Lenke til kommentar

Det er vel ikke nå jeg skal si at dere som har kjøpt nå kanskje er blitt lurt?

På SE sine hjemmesider, samt i brukermanualen skal taletid være 9 timer og standby 450 timer. M600i har 4 timer og 300 timer.

M600i benytter BST-33 batteri. P990i benytter BST-34.

Til alle dere som har kjøpt. Sjekk batteriet deres. Det er ett BST-33 batteri! :ohmy:

Dette fordi SE ikke har greid å produsere nok til første parti. Dere vil da oppleve å ha dårligere battertid enn M600i og den er ikke bra... :nei:

Greit å vite iallefall... :yes:

Lenke til kommentar

At vi som allerede har kjøpt p990 og har fått den levert med BST-33 er vel ikke akkurat ny info.

Forøvrig føler jeg meg heller ikke lurt av den grunn...hadde jeg forhåndsbestilt telefonen og ennå ikke fått den hadde nok følelsen av å bli lurt vært noe større ;)

Lenke til kommentar

Nei, sant nok, men når de levere ett batteri med samme kapasitet som M600i for å drive en MYE mer avansert telefon...Ja, da ville jeg følt meg lurt. Spesiellt når den i offentlig info, skulle leveres med ett annet batteri. Da stemmer ikke oppgitte ider. Men ramasrkiket begynner vel når folk har brukt denne en stund og finner ut at P910 hadde bedre batteri.

Men bevare meg vel, jeg skal ha P990i uansett, men lurer på hvordan SE skal forklare dette

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+109384

Nå står det faktisk ingenting på SEs sider om batteritiden til p990 lengre. Huff! Er jo for kjipt å få mindre batteri enn det man tror man betaler for!

Endret av Slettet+109384
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...