F-r-e-d-r-i-k Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hva koster den der da? 6679118[/snapback] Jeg gav 4798,- inkl. mva. og frakt med 12mnd Djuice Magnum fra Telenor. vanlig pris er 5500,- eller noe. Ja la oss håpe de får telefonene våre i morgen . Lenke til kommentar
Janhab Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hva mener du med det ? multicom bekrefter at de får den fra norsk leverandør og med norsk software, det er kun brukermanualen som er svensk. Eller mener du at den på fredag blir tilgjengelig i alle butikker? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Hvordan kan Multicom selge telefoner kjøpt fra norsk importør med svensk manual? De er importerte fra Sverige...Ikke at det har noe åm si.. De telefonen som ligger i Norge selges ikke før Fredag Kan skaffe en idag men til 6800,- står jeg over ( Samme pris som en bra laptop ) Endret 15. august 2006 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
javed86 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) bestilt min på best-buy, idag morges...er spent på om de sender ut imorgen...10 min etter at jeg bestilte sperra de bestillingen... Endret 15. august 2006 av javed86 Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Enig med deg der Mobilguiden666 . Men softwaren på telefonene fra Sverige og Norge er lik, eller hur? Har release-partyet vært? Dette hadde vært så mye lettere om SonyEricsson kunne gitt oss en offisiell dato . Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Heheh, du får håpe på det beste da! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Nå har jeg fått trackingnummer fra Multicom. Lenge leve Multicom!!! Skal følge med hvert minutt fremover Er så spent at jeg skjelver (er jeg litt P990i gal? ) Kanskje jeg får den i morgen. Da tror jeg at jeg går amokk. henter den i friminuttet på skolen hvis den har kommet da Jornan Lenke til kommentar
dueno Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hva er det egentlig som er problemet nå da, siden de skal utsette det til fredag?! Blir forbannet på slikt tull! :-( Lenke til kommentar
dueno Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hva er det egentlig som er problemet nå da, siden de skal utsette det til fredag?! Blir forbannet på slikt tull! :-( Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Øhh, noe spesielt poeng med å poste 3 ganger? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Vi skal ikke bare skylde på SE. Her spiller leverandørene en stor rolle ( les Dangaard ). De har vissnok en avtale om at alle skal ha disse inne FØR de selger. Ingen skal ha fortinn med å få først osv. En avtale inngått av de tre største leverandørene i Europa. Om dette stemmer skal jeg ikke si men kan ikke se noen grunn til at SE ene og alene skal site å si at " neh..vi avventer. de har jo bare ventet ett år ". Men hvis Dangaard ( som er en av Europas største inn kjøpere ) sier noe annet så lytter de.. En liten teaser.... Visste dere at man kan ta opp direkte fra FM radioen og avspille som MP3 i ettrkant? Lenke til kommentar
dueno Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) beklager trippelpostinga:P hang seg litt opp her... Endret 15. august 2006 av dueno Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det må prøves med radioen. Hvordan gjøm jeg det? Ser det kanskje når jeg får telefonen, men kjekt å vite på forhånd Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Håper samtaleopptak bare begrenser seg til størrelsen på minnekortet. Greit å ha når man ringer diverse support-telefoner . Lenke til kommentar
Janhab Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jippi da har jeg fått ordrebekreftelsen fra multicom, sendes i morgen med express til trøndelag, gleder meg som en unge, :-)))) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg skulle bestille på bedrift, men tror du de sender med postopkrav da? Kan legge inn med faktura+org.nr men da skal de faen gjøre kredittsjekk. God dammit Lenke til kommentar
Sibbe Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Da var den på vei !! fått trackingnummer fra Multicom Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Den er i salg i Norge fra forhandler også nå. Fikk en telefon fra en Spaceworld jeg var innom, og la igjen nummeret mitt. De fikk inn 3 stykk for en halvtime siden. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Tydelig at alle som har bestilt hos Multicom har fått trackingnummer nå. Da er det bare å vente i spenning til i morgen. Håper jeg får den i morgen da Jornan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå