Gå til innhold

Når kommer P990?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GA har du noe mulighet til å finne ut om dei du har fått inn blir også levert med BST-33 batterier? isåfall er det meget dårlig av Sonyericsson å levere BST-34 batterier til testere og BST-33 batterier til kjøpere... Er meget kjedlig å vere di første som kjøper mobilen når den er også dyrere og få et "2dre klasses batteri" pga dem ikke klarer å produsere nokk BST-34 batteri som den egentlig skulle komt med.

Lenke til kommentar
GA har du noe mulighet til å finne ut om dei du har fått inn blir også levert med BST-33 batterier? isåfall er det meget dårlig av Sonyericsson å levere BST-34 batterier til testere og BST-33 batterier til kjøpere... Er meget kjedlig å vere di første som kjøper mobilen når den er også dyrere og få et "2dre klasses batteri" pga dem ikke klarer å produsere nokk BST-34 batteri som den egentlig skulle komt med.

6677994[/snapback]

De er med BST-33 batterier ja... De skal tilbake til SE, for å si det sånn! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg fikk min på fredag og den har norsk språk...

Mitt førsteinntrykk er at dette er en suveren telefon.

Knallbra skjerm, wlan oppsett som en drøm, god feeling i tastatur og knapper og suverent menysystem.Installerte nettopp wayfinder nå og det også fungerer som en drøm.

Eneste lille minuset er at batterikapasiteten kunne vært bedre...

Gled dere!

Lenke til kommentar
Jeg fikk min på fredag og den har norsk språk...

Mitt førsteinntrykk er at dette er en suveren telefon.

Knallbra skjerm, wlan oppsett som en drøm, god feeling i tastatur og knapper og suverent menysystem.Installerte nettopp wayfinder nå og det også fungerer som en drøm.

Eneste lille minuset er at batterikapasiteten kunne vært bedre...

Gled dere!

6678493[/snapback]

Installerte du Wayfinder for M600i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...