Gå til innhold

Når kommer P990?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det forresten noen som vet hva som er forskjellen på de to numrene? DY1011472/28 og DPY1011472/29? Virker som om det var den 28 de hadde 92 av på lager før helga (men som de ikke fikk lov å sende ut). Og det er den 29 de har ubekreftet 21.08 på. Kanskje 29 lar vente på seg...?

6671037[/snapback]

Ifølge Multicom er dette bare for å skille to leverandører. Jeg bestilte "28", og har fått "bekreftet" levering fra lager i morgen.

-Zhaar-

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken forskjell det erpå de to modelen som mlticom har på sin side?

OBS så svaret lenger oppepå siden. har nettopp snakket med multicom,og de er tomme forøyeblikket, en kanskje de fikk inn ett nytt parti i morgen.

Endret av Janhab
Lenke til kommentar

Er det mulig, begynner å bli irritert. Jeg bestilte 14:30 torsdag fra multicom og valgte å hente pakken hos dem. Har enda ikke fått bekreftelse at jeg kan komme og hente den. Har ringt flere ganger og den har fortsatt ikke kommet frem. Ville tro det skulle gå raskere å hente lokalt enn å levere med posten.. Det blir vel raskt sånne episoder når de ikke har lager selv, eller rask intern transport.

Endret av ivc
Lenke til kommentar

Fikk nettopp mail fra best-bye :

Produktet Sony Ericsson P990i | Premium Silver er nå på vårt lager.

Mvh

Best-Buy AS

Gullbringv. 10

3800 Bø i Telemark

E-post: [email protected]

Telefon: 35 06 06 06

Faks: 35 06 06 05

Br. Org. Nr.: NO 876143712 MVA

Bankgironr.: 1604.02.06861

Best-Buy AS - Et selskap i Expert ASA konsernet

Lenke til kommentar
Besstillte nettopp på BestBuy. Fikk den billig med mitt abbonement. Ringer i morgen og hører ståa.

4GB for 200 spenn Ohny? Wow, hvor fikk du tak i det? :)

6674600[/snapback]

Jo du vet, har en venninne som opperinnelig kommer fra hongkong, hu er var der på ferie vet du, så sa jeg til henne at hun skulle finne denne typen minnekort. Fikk da mail fra henne på fredag at hun fant en kort til meg til den prisen, og jeg bare no way likssom... ikke 4GB ass, ba henne ta bilde av den og sånt, og det visste seg at det var DUO i 4GB :dribble:

280 HKD folkens!!

Lenke til kommentar

Menne, kan ikke de som har fått sin P990i komme med negative ting om den a. Det er litt små sant det mobilguiden666 skrev her forleden. den er "nesten" det samme som M600i. jeg har selv hatt den, men vet dog ikke om det er deal å skaffe seg p990i. har litt lyst på qtek modeller.

Lenke til kommentar
Menne, kan ikke de som har fått sin P990i komme med negative ting om den a.

Mye positiv med det selv om jeg fikk litt bruk av den foreløpig.. Mye tid ble brukt til trådløs nettverk her i huset!! :( At det ble fullstendig blokade i routeren!!

Brukte ca 2 timer på å rette opp og finne ut å starte den igjen med munn til munn-metoden. Så jeg må sjekke hvilke innstillinger jeg skal ha i routeren mht WPA osv.. Ikke lett! Fullstendig åpen = null problem!! Ikke tale om at andre skal stjele mitt båndet!!

Ja tror du Ohny får høre flere negative og selvsagt positive erfaringer på kort tid nå fremover..

Lenke til kommentar

Regner med at alt er perfekt intill folk rekker å sette seg inni mobiltelefonen ordentlig. Det er en svært avansert sak og å finne det negative tar tid. Man må teste så og si alle funksjonene først og derretter bli vant til dem. Så kan man finne ut hva man ikke liker.

Den prosessen tar tid... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...