Gå til innhold

Når kommer P990?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da forflyttet Komplett sin forventede lagerstatus fra i morgen til 30. August.

6628537[/snapback]

Det kom ikke som overraskelse...

Var selv innom Siba forleden og spurte etter P990i, heller der visste de ikke når den skulle komme inn.

Lenke til kommentar
Da forflyttet Komplett sin forventede lagerstatus fra i morgen til 30. August.

Håper dette gjelder kun for de som ikke har ennå bestilt.. Jeg hadde bestilt over 1 uke siden og håper på å bli en av de første i første puljen som forhåpentligvis kommer snart.

Lenke til kommentar

FYI

På Telehuset, hvor jeg bestilt min P990, blir det sagt 28.08.06 ubekreftet. Altså lite bekreftende. :cry:

Når jeg var i Gøteborg nå i helgen, hadde Sony Ericsson en stand med alle nye mobiler. Der fikk jeg ta på bl.a P990, og jeg kan uten problemer si at den er helt rå! I følge SE er den allerede i salg i Sverige.

Lenke til kommentar

Jeg har også bestilt en P990i, og min leverandør har bekreftet inn dato den 15/8-06 selv om jeg tar denne bekreftelsen med en klype salt.

For meg begynner det nærmest å bli litt irriterende, med denne frem-og-tilbake markedsføringen.

Lenke til kommentar

Det var jo snakk om et fryktelig lite parti nå i starten, så selvsagt vil de fleste måtte vente enda lengre. Synd at det er slik, men det har blitt sagt fra om det så ingen grunn til sutring. Har dere ventet 1 år kan der saktens vente noen uker til :)

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! Telefonen er helt sinnsykt bra, og den er verd ventetiden

Lenke til kommentar

Seriøst? Så det kommer et parti på to telefoner nå, og så ingenting før Oktober?

Fikk i alle fall enrdingsepost av Komplett, med ny dato Ubekreftet 30/8

Håper folk sier i fra om de vet om steder som har dem

Endret av Holtemann
Lenke til kommentar

første partiet er på rundt 300 telefoner og dere skal ikke se bort fra at det kan drøye til Oktober før det kommer flere parti. Tror SE vil være 100% sikker på at de er stabile så de første 300 kan anse seg selv som forsøkskaniner... :roll:

Skjønner flere nå min frustrasjon angående BEKREFTET / UBEKREFTET problematikken? :yes:

Lenke til kommentar

Snakket med Klart Svar nå. De sier at den befinner seg på lager i Norge, men det avventes med å sende den til forhandler, fordi det skal holdes et releaseparty i SonyEricssons regi den 15. August. 16 eller 17 er den tilgjengelig, fikk jeg vite der.

Endret av Holtemann
Lenke til kommentar
Jah, i hvertfall med alle forsinkelsene som har vært, så er dette ikke mindre enn svært, svært, svært lite imponerende.

6633186[/snapback]

Sant som du sier, men da er det i allefall en mulighet at den kommer rundt de tider som også stemmer med min leverandørs bekreftede inn dato.

Er det mange som allerede har bestilt her? :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...